×

فرمانده جدید انتظامی بخش باینگان معرفی شد

  • کد نوشته: 14131
  • ۱۳۹۸-۱۲-۰۶
  • 1546 بازدید
  • ۱ دیدگاه
  • آوای باینگان: صبح امروز با حضور بخشدار باینگان ،فرماندهی منطقه انتظامی شهرستان پاوه و اعضای شورای اداری بخش باینگان فرمانده جدید انتظامی بخش باینگان معرفی شد .
    فرمانده جدید انتظامی بخش باینگان معرفی شد
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان محمد هادی زامیاد با اشاره به نقش نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف جامعه، از این نیرو به عنوان حافظان مرزهای جغرافیایی و ارزشهای اخلاقی جامعه یاد ورود.

    بخشدار باینگان افزود تلاش این نیرو برای حفظ نظم و امنیت و تزریق آرامش روحی و روانی در جامعه ستودنی است .

    زامیاد در پایان با قدردانی از زحمات و خدمات سرگرد عزیزی فرمانده سابق انتظامی بخش باینگان برای سرگرد کاکایی فرمانده جدید این نیرو در باینگان آرزوی موفقیت کرد .

    در ادامه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پاوه به وظایف و ماموریت های نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت از بدو تولد تا هنگام مرگ در تمامی مراحل زندگی مردم حضور دارد. سرهنگ حق جویان افزود پاوه کمترین جرائم را در استان دارد و باینگان کمترین جرائم را در شهرستان دارد.

    فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پاوه میزان بسیار پائین جرائم را در شهرستان پاوه و بخش باینگان نشات گرفته از اعتقادات مذهبی مردم و باورهای دینی آنها دانست .

    وی در پایان با قدردانی از زحمات سرگرد عزیزی فرمانده سابق انتظامی بخش باینگان، سرگرد کاکایی را به عنوان فرمانده جدید انتظامی این بخش معرفی کرد .

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “فرمانده جدید انتظامی بخش باینگان معرفی شد”

    1. احمد مرادی گفت:

      مدیر شرکت توسعه گردشگری چند نیروی سفارشی جدب کرده در حالیکه کارگران قوری قلعه سه ماهه حقوق نگرفتند.لطفا پیگیری کنید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *