×

“قوری قلعه” ظرف یک هفته آینده متحول می‌شود

  • کد نوشته: 21506
  • ۱۴۰۱-۰۸-۰۴
  • 177 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: بدنبال انتقادات شدید اخیر استاندار کرمانشاه از نابسامانی و وضعیت آشفته مجموعه تفریحی توریستی غار قوری قلعه، فرماندار روانسر از وعده شرکت توسعه گردشگری برای ساماندهی و ایجاد تحول در این مجموعه ظرف یک هفته آینده خبر داد.
    “قوری قلعه” ظرف یک هفته آینده متحول می‌شود
  • به گزارش آوای باینگان، سعدی مصطفی زاده در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به انتقاد استاندار کرمانشاه در نشست ستاد خدمات سفر استان از وضعیت فعلی مجموعه تفریحی توریستی غار قوری قلعه، اظهار کرد: بلافاصله پس از سخنان و دغدغه های استاندار، نشستی را با مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری در روانسر تشکیل دادیم و از مجموعه هم بازدیدی کردیم.  

    وی تصریح کرد: مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان در این نشست و بازدید، وعده داد تا مشکلاتی همچون زیبایی بصری، مبلمان، نظافت و پاکسازی، بلیط فروشی و سایر مشکلات مجموعه را که استاندار نسبت به آنها دغدغه داشت، ظرف یک هفته آینده مرتفع کند.

    فرماندار روانسر با بیان اینکه بنا به وعده مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری مجموعه تفریحی توریستی غار قوری قلعه ظرف یک هفته متحول می شود، گفت: از طرفی نیاز است که یک انسجام مدیریتی هم در این مجموعه بوجود آید.

    وی خاطرنشان کرد: فرمانداری روانسر طبق تاکید و دستور استاندار پیگیر رفع مشکلات مجموعه غار قوری قلعه خواهد بود.

    وی در ادامه از مجموعه تفریحی توریستی غار قوری قلعه را به عنوان یک ظرفیت برای توسعه گردشگری منطقه دانست و گفت: در حال حاضر بیشترین آمار جذب گردشگر در شهرستان روانسر مربوط به این مجموعه است، اما متاسفانه متناسب با میزان گردشگرانی که می پذیرد، ظرفیت و زیرساخت گردشگری ندارد.

    وی با بیان اینکه طی سالهای گذشته زیرساخت های لازم برای پذیرش گردشگران در این مجموعه تفریحی توریستی تدارک دیده نشده، گفت: پس از ثبت جهانی اورامانات و اهمیتی که این منطقه پیدا کرده، مسئولین شرکت توسعه گردشگری به عنوان متولی مجموعه غار قوری قلعه که درآمدهای مجموعه به آنها باز می گردد، باید برای خروج آن از شرایط فعلی تدابیر جدی داشته باشند.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *