×

محدودیت‌های کرونایی در روانسر اعمال می‌شود

  • کد نوشته: 16727
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۴
  • 365 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار روانسر گفت: با توجه به قرمز شدن وضعیت از لحاظ شیوع کرونا، محدودیت‌های متناسب با این وضعیت در این شهرستان اعمال می‌شود.
    محدودیت‌های کرونایی در روانسر اعمال می‌شود
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار ایرنا، سعدی مصطفی زاده روز سه‌شنبه در نشست ستاد کرونا افزود: در اجرای کامل این طرح باید تمام دستگاه‌های اجرایی احساس مسوولیت کرده و وظایف خود را به درستی عملیاتی کنند تا اهداف طرح که کنترل ویروس کروناست به درستی محقق شود.

    وی تاکید کرد: در این محدودیت ها فعالیت زبانسراها، آموزشگاه های فنی و حرفه ای ها، کتابخانه ها، استخرهای سرپوشیده، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، باشگاه های ورزشی و ورزش های پربرخورد، برگزاری نمازهای جمعه، آزمون های حضوری، آیین های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و فعالیت کافه ها، قهوه خانه ها، چایخانه ها و قلیانسراها در روانسر ممنوع است.

    فرماندار روانسر ادامه داد: در شهرهای قرمز خودروها با پلاک بومی حق خروج از شهر را ندارند و همچنین دیگر وسایل نقلیه حق ورود و عبور از شهرهای قرمز و نارنجی را نخواهد داشت که در صورت رعایت نکردن قوانین عبور و مرور توسط خودروها، جریمه هایی توسط پلیس اعمال خواهد شد.

    مصطفی زاده با بیان اینکه برای کاهش مبتلایان رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک را از ادارات شروع کرده ایم تاکید کرد: تمامی محدودیت های اعلام شده را اجرایی و بر آن نظارت دقیق خواهیم داشت.   

    وی گفت: تمام محدودیت های کرونایی که در شهر عملیاتی می شود در روستاها نیز باید اجرا شود تا بتوانیم با بسیج همگانی محدودیت کرونایی را تمام و کمال اجرایی کنیم.

    فرماندار شهرستان روانسر اظهار داشت:  همه اصناف و شهروندان موظف به رعایت شیوه نامه های بهداشتی هستند و کمیته نظارت باید بیشتر و پر رنگ تر از گذشته وارد میدان شود نظارت ها بیشتر می شود و با متخلفین در هر جایگاهی که باشد برخورد قانونی می شود.

    مصطفی زاده اضافه کرد: برای اینکه وضعیت شهرستان بحرانی تر و خطرناک تر از وضعیت فعلی نشود، آحاد شهروندان باید نکات بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک را در دستور کار خود قرار دهند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *