×

محور پاوه به مریوان مسدود است/ رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند

  • کد نوشته: 11917
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۷
  • 1467 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مسئول اطلاع رسانی پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر تردد در راه های استان کرمانشاه جریان دارد و رانندگان باید سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

    محور پاوه به مریوان مسدود است/ رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند
  • به گزارش آوای باینگان سرگرد نصرت‌الله شعبانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در حال حاضر تردد در راه های استان کرمانشاه جریان دارد و در برخی محورها تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

    وی در خصوص وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان افزود: با توجه به بارش و تجمیع برف بر جاده های محور جوانرود، پلنگانه، روانسر و پاوه، تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

    وی با اشاره به بارش برف در مناطق کوهستانی و سردسیر و بویژه شهرستان های شمال غرب استان گفت:  در گردنه های سرمیل و قلاجه شاهد بارش برف هستیم اما نیازی به استفاده از زنجیرچرخ نیست اما توصیه ما به همه رانندگانی که قصد عبور از این محور را دارند همراه داشتن زنجیز چرخ برای مواقع ضروری است.

    سرگرد شعبانی بیان کرد: محور پاوه به مریوان در حال حاضر کاملا مسدود است و در مجموع وضعیت جاده های استان لغزنده گزارش می شود که توصیه اکید ما رعایت سرعت و فاصله مطمئنه است.

    وی در ادامه گفت: در محورهای صحنه، مله ماس، سردهلق شاهد بارش برف هستیم اما منجر به استفاده از زنجیر چرخ نشده است.

    وی در خصوص سرعت مطمئنه گفت: میزان عددی سرعت مطمئنه در قانون تعیین نشده اما سرعت مجاز در قانون تعریف شده است و حتی در حاشیه جاده ها عدد سرعت مجاز ذکر شده است.

    سرگرد شعبانی  بیان کرد: سرعت مطمئنه بستگی به شرایط خودرو، راننده و جاده دارد و باید توجه داشت که وقتی خودرو با مشکل فنی مواجه است یا جاده لغزنده است یا راننده مشکل خواب آلودگی و… دارد باید با سرعتی رانندگی کرد که منجر به سانحه نشود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *