×

سرپرست فرمانداری:
مدیران برای رفع محرومیت ثلاث‌باباجانی به دنبال جذب اعتبارات باشند

  • کد نوشته: 20110
  • ۱۴۰۱-۰۱-۲۴
  • 264 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست فرمانداری شهرستان ثلاث‌باباجانی گفت: مدیران این شهرستان باید با تلاش و جدیت به دنبال جذب و تخصیص اعتبارات استانی و ملی باشند تا شاهد رفع محرومیت‌ها و آبادانی بیشتر این شهرستان مرزی باشیم.
    مدیران برای رفع محرومیت ثلاث‌باباجانی به دنبال جذب اعتبارات باشند
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، «فرامرز باوندپور» در اولین جلسه شورای اداری شهرستان ثلاث باباجانی افزود: ملاک ارزیابی عملکرد مدیران، مردم داری، تکریم ارباب رجوع و جذب اعتبارات است.

    وی با بیان اینکه ثلاث باباجانی جای مدیران پروازی و کم کار نیست تصریح کرد: مدیران با حضور میدانی در حوزه ماموریت آمار و اطلاعات دقیق و شفافی ارائه دهند تا مبنای برنامه‌ریزی ها و تصمیم گیری‌ها باشد.

    سرپرست فرمانداری ثلاث باباجانی اظهار داشت: گزارش های مردمی در خصوص حضور نیافتن بعضی از مدیران در اداره و یا بروکراسی های اداری به فرمانداری واصل شده که بازدیدهای مستمری انجام و با این موارد برخورد خواهیم کرد چرا که دولت سیزدهم یک دولت مردمی است و مدیران باید همیشه در دسترس مردم باشند.

    باوندپور با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مردمی برای رفع مشکلات شهرستان اضافه کرد: مردم این شهرستان فهیم هستند و انتظارها و توقع های زیاد و غیر اصولی ندارند و درخواست های آنان به دلیل عمق محرومیت شهرستان است.

    وی با انتقاد از اینکه با گذشت چهار سال از زلزله ویرانگر سال ۹۶، هنوز تعدای از ادارات شهرستان در کانکس هستند ادامه داد: این مهم باید در اولویت باشد و مدیران وضعیت ساختمان های اداری را تعیین تکلیف کنند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *