×

مراسم معارفه شهردار باینگان برگزار شد

  • کد نوشته: 18557
  • ۱۴۰۰-۰۸-۱۱
  • 568 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مراسم رسمی معارفه شهردار منتخب باینگان با حضور فرماندار شهرستان پاوه، مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه ، بخشدار باینگان و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار گردید .
    مراسم معارفه شهردار باینگان برگزار شد
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان، روز دوشنبه ۱۴۰۰/۸/۱۰ با حضور فرماندار شهرستان پاوه، مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه ، امام جمعه باینگان، بخشدار باینگان، کارشناسان دفتر شهری استانداری کرمانشاه، معاون عمرانی فرماندار پاوه و اعضای شورای اسلامی شهر ، مراسم رسمی معارفه شهردار منتخب باینگان برگزار گردید .

    در این مراسم که در بخشداری باینگان برگزار شد، ابتدا بخشدار باینگان در سخنانی به حاضرین خیرمقدم گفت . سپس انتخاب هوشمندانه شهردار بومی، جوان و متخصص را به اعضای شورای شهر و مردم نجیب باینگان تبریک گفت.

    ایشان در ادامه همفکری و تعامل شورا و شهردار را با سایر دستگاه ها خواستار شد و اظهار کرد در سنوات گذشته شهر باینگان از توسعه عقب مانده است که لازم است شورای جدید و شهردار با رایزنی و تلاش تا حدودی پاسخگوی نیازهای این مردم شریف باشند .

    در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر باینگان هم ضمن خیر مقدم به میهمانان انتخاب مهندس جلیل نویدی را یکی از مطالبات جدی شهروندان باینگان در بحث بومی بودن عنوان کرد که با انتخاب ایشان الحمدلله اولین مطالبه مردم برآورد شده است.

    رحمانی ابراز امیدواری کرد که توسعه شهر هم با این انتخاب آغاز شود و منتج به نتایج مطلوبی گردد .

    ایشان با اشاره به پروسه تایید شهردار در دستگاه های مختلف از تمامی مسئولان و در رأس جناب بازوند استاندار محترم، فرماندار دلسوز، دستگاه های امنیتی، مدیر کل محترم دفتر شهری و شوراهای استانداری و تمامی عزیزان دست اندر کار تقدیر کرد .

    همچنین از جناب آقای صدیقی در مدت تصدی سرپرستی شهرداری که تعامل خوبی با اعضای شورا داشتند و نیز در مدیریت شهری با تمام توان تا آخرین روز به نحو احسن فعالیت داشتند تقدیر و تشکر نمود .

    رحمانی همچنین از جناب آقای بالایی به جهت پیگیری بازگشایی مرز سازان تقدیر نمود و ابراز امیدواری کرد با بازگشایی این مرز شاهد شکوفایی اقتصادی شهرستان پاوه و استان کرمانشاه بالاخص مردم بخش باینگان باشیم .

    صدیقی سرپرست شهرداری باینگان هم در ادامه ضمن تبریک به مهندس نویدی گزارش مختصری از وضعیت مالی و وضعیت پرسنلی شهرداری ارائه نمود .

    تیمور سعیدیانی عضو شورای شهر و سخنگوی این شورا هم از طرف خود و همکاران به حضار خیرمقدم گفت .

    ایشان در ادامه به تاریخ تاسیس شهرداری باینگان اشاره کرد و گفت شهرداری باینگان از سال ۱۳۵۲ تا ۱۳۷۲ به صورت فصلی به شهروندان خدمات ارائه نموده و پس از آن شهرداری باینگان همانند سایر شهرها اداره شده است .

    وی همچنین ضمن گلایه از چگونگی استعفای شهردار سابق به پروسه انتخاب شهردار اشاره کرد و گفت که الحمدلله با هماهنگی تمامی دستگاه ها و همصدایی و تفاهم مثال زدنی اعضای شورا امروز شاهد معرفی شهرداری جوان و متخصص برای شهر باینگان هستیم . وی در ادامه از همه دستگاه های مربوطه که در این پروسه شرکت داشتند قدردانی نمود.


    ساسانی مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه نیز در سخنانی ضمن تبریک به مهندس نویدی و مردم خوب شهر باینگان با اشاره به پروسه انتخاب ایشان گفت اگر چه شهردار جدید باینگان در دستگاه های دولتی سابقه مدیریت اجرایی نداشته اما رزومه پر بار ایشان در بخش خصوصی وی را هم تراز مدیران توانمند اجرایی در دولت قرار داده و همین امر موجب تایید نهایی ایشان گردیده وی ابراز امیدواری کرد از اولین پست اجرایی کارنامه قابل قبولی دریافت نماید .

    ایشان ضمن پذیرش برخی انتقادها از شهردار سابق، اظهار داشت اگر ایشان در برخی امور کاستی‌هایی داشته اما اکنون شهرداری باینگان در بین ۳۵ شهرداری استان از وضعیت پایداری برخوردار است که جا دارد از مهندس فتاحیان شهردار سابق باینگان قدردانی نماییم .

    وی در ادامه از شهردار و شورای باینگان خواست تا با تدوین یک برنامه ۵ ساله شهر باینگان را به سوی یک شهر توسعه یافته هدایت نمایند .

    ساسانی در ادامه با اشاره به پیشینه های تاریخی و فرهنگی شهر باینگان اضافه کرد که شاید باینگان از نظر جمعیت کمتر از سایر شهرها است اما از نظر سبقه و موقعیت، برای استان و کشور دارای اهمیت ویژه ای است و خدمات مناسب به شهروندان این شهر را خواستار شد .

    امام جمعه باینگان نیز ضمن تبریک به شورای شهر و مردم متدین شهر باینگان از حسن انتخاب شهردار جدید این شهر توسط شورای اسلامی شهر تقدیر نمود.

    وی با اشاره به شناخت کامل از خانواده مهندس نویدی گفت خوشبختانه مهندس نویدی از خانواده ای نجیب و محترم هستند و این امر سبب شده تا مردم باینگان از این انتخاب خوشحال باشند .

    امام جمعه باینگان با قرائت حدیثی از پیامبر گرامی اسلام که فرمودند ((وُلِدتُ فی زمن الملک العادل)) من در زمان پادشاه عادل انوشیروان به دنیا آمده ام ماه ربیع را گرامی داشتند .ایشان در ادامه با یادآوری داستان حضرت یوسف پیامبر مشورت پذیری و تعامل را با شورا و مردم رمز موفقیت شهردار جدید دانست و اظهار کرد بنده نیز از ایشان حمایت خواهم کرد .

    مهندس طالب حیدری دیگر عضو شورای اسلامی شهر باینگان هم در گزارش مختصری به نحوه انتخاب شهردار توسط اعضای شورا اشاره کرد و گفت به جرات می‌توان گفت که انتخاب شهردار باینگان جزء دمکراتی ترین انتخابها بوده و از بین ۱۶ داوطلب معیار انتخاب ایشان متانت همراه با تخصص ، تجربه، ارائه برنامه مشخص و رزومه کاری پر بار ایشان بوده است .

    مهندس جلیل نویدی ، شهردار منتخب هم در سخنانی از حسن نیت انتخاب ایشان توسط اعضای محترم شورای اسلامی، فرماندار محترم و استاندار کرمانشاه، مدیر کل شهری و شوراهای استانداری و مدیران دستگاه های امنیتی و مجموعه وزارت کشور تقدیر نمود ایشان در ادامه به برنامه های خود برای مدیریت مناسب شهر اشاره کرد .

    در ادامه جلسه مهندس جلیل بالایی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری و سرپرست فرمانداری پاوه ضمن خیر مقدم به حضار، از اعضای شورای اسلامی شهر به جهت تعامل و همکاری بسیار مناسبی که با هم داشتند و سرعت عمل در انتخاب سرپرست شهرداری و انتخاب شهردار جوان و متخصص که ارزیابی های اولیه نشان از رضایت مردم این شهر از ایشان و پذیرش محلی ایشان که از آیتم‌های مهم است دارد ، تقدیر نمودند و این انتخاب را به مردم شریف باینگان تبریک گفتند .


    ایشان در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های موجود در منطقه، رهنمودهایی به اعضای شورا و شهردار منتخب در جهت توسعه و پیشرفت شهر باینگان اعلام نمودند .


    فرماندار پاوه همچنین از فرصت جلسه برای طرح دو موضوع استفاده کرد و گفت نکته اول در مورد مرز سازان هست که بنده در سفر اخیر خود به حلبچه و جلساتی که با مسئولان از جمله استاندار این استان و سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه داشتم بحث مرز سازان می‌توان گفت تقریبا از سوی مسئولان اقلیم در خط پایان قرار دارد و پیمانکار آن هم مشخص شده تنها موضوع باقیمانده برای احداث زیرساخت‌ها که جنبه تشریفاتی هم دارد موضوع دستور شروع به کار توسط نخست وزیر عراق است .که انشاءالله به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی ایجاد زیرساخت‌ها باشیم.

    وی همچنین به جاده ره مه رو اشاره کرد و گفت در بازدید اخیر که از این جاده داشتیم تلاش خواهیم کرد در سال جاری کار آسفالت آن انجام شود وی حضور جناب مهندس فرزاد محمدی را در پست معاونت عمرانی فرمانداری پاوه که از نیروهای جوان و با انرژی هستند برای منطقه مفید توصیف کرد .

    مهندس بالایی در ادامه به بحث کوچ روی عشایر منطقه هم پرداخت و با ارائه آمارهایی از وضعیت سال‌گذشته، گفت تلاش کرده ایم امسال برابر ارزیابی‌های کارشناسان عشایر واقعی را از قاچاقچیان دام تشخیص داده و از تکرار وقایع سال گذشته جلوگیری نماییم وی همچنین با اشاره به جلسه اخیر شورای تامین تاکید کرد که قطعا با متخلفان و قاچاقچیان دام برخورد مناسب صورت می‌گیرد و عشایر واقعی را حمایت خواهیم کرد .

    در پایان جلسه از زحمات آقای محمد صدیقی به عنوان سرپرست شهرداری تقدیر و آقای مهندس جلیل نویدی به عنوان شهردار جدید شهر معرفی شد .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *