×

مردم اورامانات انتظار دارند اثرات مثبتِ ثبت جهانی را در زندگی خویش احساس کنند

  • کد نوشته: 17749
  • ۱۵,شهریور ۱۴۰۰
  • 1270 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: استاندار كرمانشاه گفت: مردم اورامانات انتظار دارند اثرات مثبتِ ثبت جهانی را در زندگی خویش احساس کنند.
    مردم اورامانات انتظار دارند اثرات مثبتِ ثبت جهانی را در زندگی خویش احساس کنند
  • به گزارش پایگاه خبری آوای باینگان، “هوشنگ بازوند” در جلسه کارگروه اشتغال استان که با حضور معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه و دیگر مدیران عضو این کارگروه برگزار شد؛ اظهار داشت: مردم اورامانات به حق انتظار دارند رویداد ثبت جهانی در زندگی و معیشت آن‌ها تاثیر مثبتی داشته باشد و این وظیفه اداره میراث فرهنگی و گردشگری است که یک پیوست اشتغال مناسب برای این حوزه تهیه کند.

     استاندار کرمانشاه ادامه داد: علی رغم اینکه شش ماهه اول سال هنوز به تمام نرسیده ولی ۴۶ درصد برنامه اشتغال تحقق پیدا کرده که عملکرد رضایت بخشی برای مجموعه است ولی نکته مهم در موضوع اشتغال رضایت مردم از این عملکرد است.

    وی ادامه داد: با پیگیری‌های مداومی که انجام شد در نشست شورای اشتغال کشور در ابتدای فروردین ماه امسال و با حضور رئیس جمهور پیشین، مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای مناطق زلزله زده تصویب شده ولی این اعتبار تاکنون ابلاغ نشده است.

    وی در ادامه سخنانش موضوع ثبت جهانی اورامانات را یک فرصت برای توسعه منطقه خواند و گفت: مردم اورامانات به حق انتظار دارند رویداد ثبت جهانی در زندگی و معیشت آن‌ها تاثیر مثبتی داشته باشد.

    بازوند تاکید کرد: این وظیفه میراث فرهنگی و گردشگری است که با کمک افراد صاحب دانش و ایده و دیگر مجموعه‌ها یک پیوست اشتغال مناسب برای عرصه منظر فرهنگی اورامانات تهیه کند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *