×

نماینده اورامانات:
مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از انتقال ویروس کرونا پیشگیری کنند

  • کد نوشته: 16538
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۳
  • 426 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، پیشگیری را یکی از مهمترین راهکارهای کنترل و مهار ویروس کرونا دانست و از همه مردم خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به حذف چرخه انتقال ویروس کرونا و مهار وکنترل آن کمک کنند.
    مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از انتقال ویروس کرونا پیشگیری کنند
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، «آرش لهونی» روز دوشنبه در جلسه پیگیری و هماهنگی بخش‌های درمانی اورامانات با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و مسوولان بهداشت و درمان اورامانات در شبکه بهداشت و درمان پاوه افزود: باتوجه به ورود به پیک چهارم کرونا در استان کرمانشاه باید همه ما نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشیم و همچنان از ماسک استفاده کنیم و فاصله گذاری اجتماعی را نیز رعایت نماییم.

    وی در ادامه همچنین از مدیران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خواست نسبت به اعلام هشدارهای بیشتر به آحاد مردم برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا اقدامات لازم را انجام دهند.

    وی اظهار داشت: همچنین از مردم متمدن منطقه اورامانات می‌خواهم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همکاری بیشتر با مسوولان مربوطه، گام موثری در کاهش بیماری در شرایط فعلی بردارند.

    لهونی از زحمات مستمر کادر درمان در مقابله با بیماری کووید ۱۹ به خصوص پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های اورامانات در ارایه خدمات در بیمارستان‌ تقدیر و تشکر کرد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *