×

مرز شوشمی دارای سایت موقت مرزی می‌شود

  • کد نوشته: 18896
  • ۹,آذر ۱۴۰۰
  • 272 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: بنابر گفته فرماندار پاوه، مرز شوشمی در آینده نزدیک یک سایت موقت مرزی به منظور تبادل کالا و افراد احداث خواهد شد.
    مرز شوشمی دارای سایت موقت مرزی می‌شود
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از فارس، جلیل بالایی سرپرست فرمانداری پاوه به همراه مرادی مدیر کل امنیتی و انتظامی، کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، جانشین و معاونت عملیات هنگ مرزی استان، معاونین گمرک و پخش فرآورده های نفتی استان و مسئولان محلی از مرز شوشمی بازدید کرد.

    بالایی با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه طرح جامع ساماندهی مرز شوشمی به تصویب کار ویژه مرز استان رسیده و برای طی پروسه نهایی به وزارت کشور ارسال شده است و پلان سایت موقت مرز رسمی شوشمی تهیه و جهت اظهار نظر در اختیار مرزبانی استان قرار می گیرد.

    وی با تشکر از نگاه ویژه و دستور سردار سپهری فرمانده هنگ مرزی استان ابراز امیدواری کرد حداکثر ظرف ده روز آینده عملیات نصب سایت موقت آغاز و در مدت کوتاهی راه اندازی گردد.

    سرپرست فرمانداری پاوه با اشاره به تامین اعتبار دو میلیارد تومان برای اجرای سایت از پیش بینی منابع لازم برای عملیات اجرایی طرح مصوب در ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: مسئولیت و مدیریت پایانه مرزی شوشمی با راهداری استان خواهد بود.

    بالایی مدیریت واحد را زمینه ساز پیشرفت و تسریع در روند تکمیل و تقویت فعالیت های تجاری و مسافری دانست و گفت: پس از راه اندازی سایت موقت مبادلات کالا و مسافر بر اساس مقررات مرزی تشدید خواهد شد.

    منبع: فارس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *