×

مرز فرصتی مناسب برای توسعه منطقه پاوه و اورامانات است

  • کد نوشته: 12332
  • ۱۳۹۶-۰۱-۱۷
  • 1378 بازدید
  • ۱ دیدگاه
  • آوای باینگان: وزیر کشور امروز پنج شنبه در دیدار با علما،روحانیون، کارمندان و سایر اقشار مختلف در مسجد جامع پاوه گفت: مرز فرصتی مناسب برای توسعه منطقه پاوه و اورامانات است و وزارت کشور روند رسمی شدن مرز شوشمی را با جدیت دنبال می‌کند.

    مرز فرصتی مناسب برای توسعه منطقه پاوه و اورامانات است
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جمع علما، روحانیون، کارمندان و مردم پاوه و اورامانات اظهار داشت: مردم ایران اسلامی هیچگاه در برابر زورگویی دنیای استکبار سر تعظیم فرود نمی‌آورند و زندگی پر از آرامش اقوام ایرانی با باورهای مختلف سبب حیرت دشمنان شده است.

    وزیر کشور با اشاره به ایثار، استقامت و جانفشانی مردم پاوه در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: مردم پاوه به‌دلیل ایستادگی، ایثار و استقبال از شهادت، استمرار جهاد‌، استقامت و مقاومت در طول هشت سال دفاع مقدس و مبارزه با ضد‌انقلاب، برگ‌ زرین و پرافتخاری را در تاریخ ثبت کرده‌اند.

    رحمانی فضلی با اشاره به صدور پیام امام راحل(ره) برای شکست حصر پاوه در ابتدای انقلاب اسلامی گفت: پس از این پیام مردم از سراسر کشور برای آزادی پاوه بسیج شدند و رشادت و فداکاری مردم این دیار از ایران اسلامی در آن روزهای سخت و دوران دفاع مقدس فراموش ناشدنی است.

    وی اظهار داشت: دشمن همواره سعی کرده است در حوزه سیاست داخلی ایران اخلال ایجاد کند اما ایران تقریبا هر سال یک انتخابات برگزار کرده و مجریان آن هم مردم بوده اند.

    عبدالرضا رحمانی فضلی اظهار داشت: ما باید قدر دان امام و رهبری و مردم باشیم که این وحدت و همدلی را نهادینه کردند و مردم جهان امروز به این الگوی مناسب نیاز دارند.

    وی ادامه داد: مردم جهان تا امروز همه مکاتب دنیایی و مادی مختلف را تجربه کردند و امروز هم که نیمی از دنیا در اختیار لیبرال سرمایه داری است انسان را به سمت جهانبینی مادی سوق می دهند. اوج خواست این جهانبینی مادیات است که نتایج آن جنگهای خانمان سوز است. دنیا را با این الگو اداره کردند.

    وزیر کشور نرخ بالای بیکاری کرمانشاه زیبنده این استان ندانست و از جدیت وزارت کشور در راستای رسمی شدن مرز شوشمی خبرداد و گفت: مرز فرصتی مناسب برای توسعه منطقه پاوه و اورامانات است که با توجه به شلوغی‌های آن‌سوی مرزها تا حدودی در دادن مجوزها تاخیر رخ داده است.

    رحمانی فضلی قطع ۷۵ درصد درآمدهای کشور از وابستگی به نفت را جزو افتخارات انقلاب اسلامی دانست و افزود: با تلاش، جدیت و پشتکار جوانان برومند این مرز و بوم، ایران اسلامی به سوی تعالی و استقلال در زمینه‌های مختلف گام برمی‌دارد.

     

     

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “مرز فرصتی مناسب برای توسعه منطقه پاوه و اورامانات است”

    1. شهروند گفت:

      سلام
      هدایا ی وزیر کشور به بعضی از روحانیون داده شده است و بعضی ها محروم بوده اند علت آن چیست

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *