×

امام جمعه پاوه:
مسئولان صادقانه به مردم خدمت کنند

  • کد نوشته: 19977
  • ۶,فروردین ۱۴۰۱
  • 217 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امام جمعه پاوه گفت: مردم ایران اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته در حمایت از نظام و انقلاب خوب همراهی کرده‌اند و مسئولان نیز با الگوگیری از پیام نوروزی مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری صادقانه خدمت کنند.
    مسئولان صادقانه به مردم خدمت کنند
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، ماموستا مُلا «قادر قادری» در خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، افزود: سال ۱۴۰۰ سالی سرشار از تنگناهای اقتصادی و معیشتی بود و بسیاری از جوانان به اروپا مهاجرت کردند و به دلیل همه گیری کرونا ، شاهد فوت عزیزان بودیم و استقبال از مساجد و نمازهای جمعه و جماعات کمرنگ شده بود و مرم از دین فاصله گرفتند اما برای سال جدید امیدوار به بهبود وضعیت معیشت و رفاه مردم و رونق دوباره عبادات هستیم.

    وی با بیان اینکه تغییرات شب و روز و فصل ها بدون اراده مدبر، محول و مقلب امکان پذیر نیست و این تغییرات همواره مورد توجه عارفان، عالمان، ادیبان و مورخان بوده است، بیان کرد: تغییر سال از نظر موحدین نشانه حیات بعد از مرگ است.

    خطیب جمعه پاوه تصریح کرد: بر اساس پیش بینی ها پیامبر اسلام (ص) ، عصر ما عصر بسیار سختی است و حفظ دین برای دلسوزان دین بسیار سخت است.

    امام جمعه پاوه ادامه داد: تندروی و درک نادرست از دین به اسلام ضربه می زند، هر نوع تندروی و اهانت به مقدسات دین نزد ما محکوم است.

    ماموستا قادری گفت: به تازگی فردی اهل سنت ساکن مناطق کردنشین عراق برای مریدان خود مواضع و سخنانی عنوان کرده که به صحابه پیامبر اهانت می کند که این سخنان مردود است.

    خطیب جمعه پاوه تصریح کرد: مشایخ و علما و روحانیون باید از دین حفاظت کنند، هیچ کس حق ندارد بصورت جمعی و بدون تحقیق مردم را تکفیر کند چرا که این حرکتها و اقدامات نزد اهل خرد محکوم است.

    ماموستا قادری اضافه کرد: خوشبختانه مردم پاوه در مراسمات چهارشنبه سوری و نوروز ، ادب و احترام و اخلاق و تقوا را رعایت کردند و با ورود مسافرین به منطقه نیز مشکل خاصی نداشتیم که این مایه قدردانی است.
    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *