×

مسکن مهر پاوه تا پایان امسال آماده تحویل می‌شود

  • کد نوشته: 15326
  • ۱۶,مهر ۱۳۹۹
  • 378 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: استاندار کرمانشاه در نشست بررسی روند اجرای مصوبات سفر به اورامانات گفت: واحد‌های باقیمانده مسکن مهر پاوه تا پایان سال آماده تحویل می‌شود.
    مسکن مهر پاوه تا پایان امسال آماده تحویل می‌شود
  • به گزارش پایگاه خبری آوای باینگان به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمانشاه؛ «هوشنگ بازوند» استاندار در این نشست که با حضور معاون عمرانی استاندار، نماینده اورامانات، فرماندار پاوه و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد؛ اظهار داشت: در اواسط شهریورماه گذشته بازدیدی از پاوه داشتیم که قرار بود به شکل میدانی در منطقه حضور پیدا کنیم و وضعیت اقدامات صورت گرفته را بررسی کنیم که به دلیل بحران کرونا این نشست در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

    وی افزود: راه اندازی سریع دستگاه سی تی اسکن یکی از مطالبات جدی مردم پاوه است و خوشبختانه طی این یک ماه اخیر دستگاه تهیه شده است. انتظار می‌رود در این شرایط کرونایی و به منظور بی‌نیاز شدن مردم از مراجعه به مرکز استان، دانشگاه علوم پزشکی با یک کار جهادی این دستگاه را نصب و راه اندازی کند.

    استاندار کرمانشاه عنوان کرد: احداث بیمارستان روانسر از اولویت‌های استان است که وزارت بهداشت با ایجاد آن موافقت کرده است و با مصوبه شورای برنامه ریزی استان، زمین مورد نیاز این طرح نیز توسط جهاد کشاورزی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد.

    وی همچنین اظهار داشت: آب منطقه‌ای بر اساس مصوبه‌ی صورت گرفته تا پایان مهرماه ۱۶۰ لیتر بر ثانیه آب را وارد مدار شبکه آب شرب این شهر می‌کند و بخشی از مشکلات با این کار مرتفع می‌شود.

    وی همچنین آسفالت جاده توریستی بیدمیری در مجاورت پاوه را منوط به تصویب کمیته برنامه ریزی این شهرستان دانست و گفت: شهروندان پاوه از این مسیر گردشگری برای تفرج استفاده می‌کنند و در صورت تصویب در کمیته برنامه ریزی شهرستان، بودجه مورد نیاز اجرای این طرح توسط استانداری تامین می‌شود.

    مدیر ارشد استان همچنین عنوان کرد: درصد برخورداری از روستا‌های اورامانات از گاز خانگی، کمتر از میانگین کشوری است که تلاش می‌کنیم با کمک مهندس زنگنه وزیر نفت و علاقه مندی ویژه ایشان برای کمک به توسعه منطقه، تا ۱۴۰۰ این میزان را به میانگین استان برسانیم.

    وی همچنین در مورد واحد‌های مسکن مهر پاوه گفت: مقرر شده است که راه و شهرسازی تمامی واحد‌های باقی مانده مسکن مهر پاوه را تا ۲۲بهمن ماه تکمیل و آماده تحویل کند. فرماندار پاوه نیز با تشکیل یک کمیته روند پیشرفت پروژه را به صورت هفتگی رصد کند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *