×

مشکلات امروز کشور ناشی از عدم برنامه ریزی در وقت مناسب است

  • کد نوشته: 17262
  • ۲۵,تیر ۱۴۰۰
  • 303 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امام جمعه پاوه، مشکلات امروز کشور مانند تورم و گرانی، بیکاری ، تنش آبی و قطعی برق را ناشی از این دانست که در وقت و زمان مناسب برنامه ریزی و سیاستگذاری دقیقی صورت نگرفته است.
    مشکلات امروز کشور ناشی از عدم برنامه ریزی در وقت مناسب است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری در خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه که با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، افزود: مشکلات امروز بر زندگی تمامی آحاد جامعه تاثیر گذاشته و کارگزاران باید در برنامه ریزی ها و انجام امور تجدید نظر کنند.


    وی ادامه داد: کرونا به عنوان یک آزمایش الهی تنها آمریکای ظالم و اسرائیل جنایتکار را درگیر نکرده بلکه در ممالک اسلامی عالمان، عارفان و شخصیت های دینی را نیز گرفتار کرده است .


    امام جمعه پاوه با اشاره به اینکه بر اساس آیه ۲۴ سوره انفال، اطاعت از خدا و رسول (ص) تاکید قرآنی است اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم ۹۰ بار اهل ایمان را خطاب قرار داده و هرگز هیچ کافری را مخاطب قرار نداده است.


    ماموستا قادری گفت: کافران چون خالق خود را نمی شناسند ، شاکر نعمت های الهی و قدرشناس رحمتها نیستند ، برخلاف امر خدا و رسول کار می کنند و اهل فساد و ظلم هستند در قرآن مورد خطاب خداوند قرار نگرفته اند.


    وی تصریح کرد: رسالت پیامبر گرامی اسلام(ص) تکریم و گستراندن مکارم و فضیلت های اخلاقی و همراه کردن دین و اخلاق در جامعه بوده است.


    خطیب جمعه پاوه اضافه کرد: میانه روی و دوری از افراط و تفریط یکی از مهمترین فضیلت های اخلاقی مورد تاکید خدا و پیامبر (ص) است و این مهم موجب عزت و پیروزی مسلمانان خواهد بود .


    ماموستا قادری افزود: هر چند در این روزهای مبارک از طواف کعبه و زیارت بقیع و مسجد قبا و احزاب فاصله داریم اما کلام پیامبر(ص) در میان ما جاری است و بهترین درس و حکمت برای جامعه بشریت است.


    امام جمعه پاوه تصریح کرد: بر اساس احادیث و روایات پیامبر بزرگوار (ص) فرموده اند، ایام ذی الحجه قداست و ارزش والایی نزد پروردگار دارد و عبادت و خیرات و صدقات و خدمت به افراد نیازمند و محتاج و رفع مشکلات مردم در این روزها بالاتر از جهاد است به نحوی که روزه گرفتن در روز عرفه عیدقربان ، گناهان ۲ سال قبل را محو می کند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *