×

معرفی رییس اداره دامپزشکی شهرستان روانسر

  • کد نوشته: 21597
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۶
  • 248 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: با حضور دکتر حسین حیدری مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه، محسن گنجواری به عنوان رییس اداره دامپزشکی شهرستان روانسر معرفی شد.
    معرفی رییس اداره دامپزشکی شهرستان روانسر
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۱ دکتر حسین حیدری مدیر کل دامپزشکی استان به همراه رییس امور اداری، مسئول حراست و رییس اداره دامپزشکی شهرستان روانسر با حضور در محل دفتر دکتر سعدی مصطفی زاه فرماندار این شهرستان، محسن گنجواری را به عنوان رییس اداره دامپزشکی شهرستان روانسر معرفی نمود.

    در ابتدای این دیدار دکتر حیدری از حمایت فرماندار در برخورد با معضل کشتار غیر مجاز دام در سطح شهرستان تشکر و قدر دانی نمود و عنوان داشت: مسئولیت دامپزشکی در تامین سلامت غذایی و امنیت پایدار در جامعه بسیار حائز اهمیت است و خط قرمز ما سلامت همشهریان عزیز می باشد.

    سپس فرماندار شهرستان روانسر ضمن تشکر و رضایت مندی از عملکرد اداره دامپزشکی شهرستان روانسر و مدیریت دکتر کیخسروی در دوران تصدی ، برای محسن گنجواری رییس اداره دامپزشکی این شهرستان  آرزوی موفقیت نمود و گفت: شهرستان روانسر با توجه به حجم بالای سرمایه گذاری در دام و طیور موقعیت استراتژیکی در منطقه دارد و نیازمند خدمات رسانی مناسب به دامداران و عشایر و روستایان را ایجاب می کند.

    وی همچنین اظهار داشت امنیت و سلامت غذایی مردم ارتباط مستقیمی با ادارات دامپزشکی دارد که با اقدامات پیشگیرانه از بروز و ظهور بیماری های مختلف دامی به ویژه شیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام می توان جلوگیری نمود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *