×

معرفی رییس اداره دامپزشکی شهرستان پاوه

  • کد نوشته: 21589
  • ۱۵,آبان ۱۴۰۱
  • 159 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: با حضور مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه، دکتر ناصح کیخسروی به عنوان رییس اداره دامپزشکی شهرستان پاوه معرفی شد.
    معرفی رییس اداره دامپزشکی شهرستان پاوه
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۱دکتر حسین حیدری مدیر کل دامپزشکی استان به همراه رییس امور اداری، مسئول حراست و رییس اداره دامپزشکی شهرستان پاوه با حضور در محل دفتر دکتر اردشیر رستمی فرماندار این شهرستان و با حضور سرهنگ پرنو فرمانده نیروی انتظام شهرستان دکتر ناصح کیخسروی را به عنوان رییس اداره دامپزشکی این شهرستان معرفی نمود.

    در ابتدای جلسه دکتر حیدری ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره دامپزشکی استان گفت :سربازان دامپزشکی در صف اول مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام اند تا بتوانند امنیت غذایی سالم را برای همشهریان فراهم آورنند.

    وی همچنین در برخورد با متخلفین بهداشتی و تهدید کنندگان سلامت جامعه مشایعت همیشگی نیروی انتظامی را خواستار شد.

    دکتر رستمی ضمن خوش آمد گویی و ابراز خرسندی از عملکرد اداره دامپزشکی شهرستان پاوه گفت: تغییر و تحول مدیریتی منجربه ایجاد انگیز و افزایش بازدهی کاری می شود.

    فرماندار این شهرستان ضمن اشاره به بومی بودن دکتر ناصح کیخسروی و آگاه بودن به مسائل و مشکلات روستاییان و دامداران این شهرستان عنوان داشت : تخصص شغلی و نحوه برخورد و ارتباط گیری با مردم از الزامات مدیریت صحیح و کارآمد می باشد و تکریم ارباب رجوع باید با صبر و سعه صدر انجام پذیرد.

    فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیز ضمن تشکر از فعالیت های و خدمات دامپزشکی عنوان داشت : نیروی انتظامی آماده است هرگونه همکاری لازم را با اداره دامپزشکی داشته باشد 

     در پایان مدیر کل دامپزشکی استان با حضور در اداره دامپزشکی شهرستان ضن خداقوت به همکاران ، از زحمات و تلاش های آن ها قدردانی نمود

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *