×

امام جمعه پاوه:
مفتخرم که خودم را فرهنگی بنامم

  • کد نوشته: 20682
  • ۱۳,تیر ۱۴۰۱
  • 423 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: ماموستا قادری امام جمعه شهر پاوه در جمع مسؤولین آموزش و پرورش گفت: مفتخرم که خودم را فرهنگی بنامم.
    مفتخرم که خودم را فرهنگی بنامم
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان، حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه  در نشست صمیمی با مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: دکتر محمدی، فردی متدین و متعهد، از بدنه آموزش و پرورش و آشنا به مسائل کلان این حوزه خطیر بوده و دارای سابقه روشنی در مدیریت آموزش و پرورش استان و در پست های مختلف هستند.

    وی در ابتدا ضمن تقدیر از برگزاری بدون مشکل و هماهنگ آزمون سراسری در چند روز گذشته، با اشاره به وجود رسانه های مختلف و گسترش ضریب نفوذ و پراکندگی فضای مجازی میان آحاد مختلف جامعه بالاخص قشر نوجوان، گفت: ما در مقابل نسل آینده و تربیت آنان مسئولیم.

    ماموستا قادری تصریح نمود: من خودم را فرهنگی می دانم و افتخار میکنم که راستای کار بنده، موازی و هم راستا با کار معلمان است. 

    امام جمعه پاوه، کرونا را یک شمشیر دو لبه دانست که زنگ هشدار و آماده باش را در زمینه های مختلف برای ما به صدا درآورد و بیشترین اثر مخرب این همه گیری را افزایش آسیب های اجتماعی دانست.

    ماموستا قادری، عدم وجود برنامه مدون و نظارت کافی را عمده مشکلات کار مدیریتی در سطح استان دانسته و خاطر نشان ساخت: با عنایت به گسترش روزافزون فضای مجازی، دشمن به منازل ما ورود پیدا کرده است و انتظار داریم دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت با برنامه های غنی سازی اوقات فراغت و کیفی سازی آموزش، آسیب های مذکور را خنثی نماید.

    وی در پایان با اشاره به حدیثی از رسول اکرم( ص ) جوانان را به حب نبی، حب اهل بیت و حب قرآن فراخوانده و گفت: دوستی با خوبان، مانع گرایش به سمت انحراف می شود./

    انتهای پیام

    خبرنگار: هاجر خدری

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *