×

منابع تامین آب پاوه ۳۰ لیتر در ثانیه کاهش یافته است

  • کد نوشته: 17737
  • ۱۴,شهریور ۱۴۰۰
  • 194 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست فرمانداری پاوه گفت: در روزهای گذشته میزان آبدهی چشمه و چاه‌های سرکران، بیدمیری، هولی و بندره شهر پاوه از ۸۰ به حدود ۵۰ لیتر در ثانیه کاهش یافته است.
    منابع تامین آب پاوه ۳۰ لیتر در ثانیه کاهش یافته است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، «جلیل بالایی» در جلسه بررسی تامین آب شرب پاوه در استانداری کرمانشاه افزود: منابع تامین آب شهر پاوه کاهشی و نگران کننده است و چاره ای جز مدیریت توزیع و مصرف نداریم.

    وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۳۰ لیتر در ثانیه آب به شبکه توزیع شهر پاوه تزریق می شود ادامه داد: ۸۰ لیتر از هانی کوان و ۵۰ لیتر از سایر منابع تامین می شود و به دلیل محدود بودن ظرفیت مخازن میانی در نقاط مرتفع با قطعی آب مواجه هستیم.

    سرپرست فرمانداری پاوه در خصوص نتایج و مصوبات این نشست که به ریاست منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه و با حضور مدیران استانی آب منطقه ای و آب و فاضلاب برگزار شد اظهار داشت: برای حل مشکل کم آبی نقاط مرتفع شهر پاوه مقرر شد مخزن سه هزار متر مکعبی امور آب به صورت موقت در اختیار آب و فاضلاب قرار گیرد و در کوتاهترین زمان ممکن با نصب شیرآلات لازم به شبکه اضافه شود.

    بالایی اضافه کرد: درخواست دیگر ما از آب منطقه ای این بوده به صورت مستمر حداقل ٨۰ لیتر از هانی کوان به شبکه تزریق شود و شرکت آب وفاضلاب نیز در اسرع وقت مخزن را وارد مدار و بر توزیع نظارت دقیق تری داشته باشد.

    وی از یکایک شهروندان خواست با مصرف بهینه در عبور از شرایط پیش رو همراهی و مشارکت داشته باشد.

    سرپرست فرمانداری پاوه افزود: در این نشست مصوب شد جانمایی و حفر چاه جدید برای تامین آب شرب شهر بانه‌وره توسط آبفا انجام شود تا از محل اعتبار یک میلیارد تومانی در اختیار نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی، این پروژه اجرایی گردد.

    بالایی اضافه کرد: همچنین مصوب شد از سوی مشاور، بررسی و تعیین بهترین منبع و مسیر اجرای پروژه آب روستاهای نروی و وزلی صورت بگیرد و عملیات اجرایی پروژه از محل اعتبارات ملی انجام شود.

    منبع: ایرنا
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *