×

منتظر ظهور استعدادهای فوتبالی در پاوه هستیم

  • کد نوشته: 16113
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۵
  • 516 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه باا شاره به اینکه این شهرستان تنها شهرستانی در استان است که سه زمین فوتبال دارد، گفت: تا سال گذشته جوانان ما برای اینکه فوتبال بازی کنند، به سروآباد و مریوان استان کردستان می رفتند.
    منتظر ظهور استعدادهای فوتبالی در پاوه هستیم
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایسنا، سعدی توفیقی در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه زمین چمن مصنوعی روستای نوریاب پاوه، با بیان اینکه تا دو سال پیش زیرساخت چندانی برای رشته فوتبال در این شهرستان وجود نداشت، اظهار کرد: سال ۱۳۷۲ زمینی در روستای نوریاب در نزدیکی شهر پاوه برای تبدیل به زمین چمن طبیعی فوتبال خریداری شد، اما تا سال ۱۳۸۰ این پروژه به مرحله اجرا نرسید.

    وی تصریح کرد: وضعیت این زمین تا هفت سال پس از افتتاح خوب بود، اما فرسودگی و عدم توجه به آن باعث شد تا به زمین خاکی تبدیل شود و در نهایت کسی از آن استفاده ای نکند.

    رئیس ورزش و جوانان پاوه افزود: باتوجه به موقعیت بی نظیری که این زمین چمن داشت، پیگیری هایی را برای بازسازی آن آغاز کردیم و در نهایت با حمایت استاندار و  مدیرکل وررش و جوانان استان قرار بر این شد تا این زمین بازسازی شود.

    وی خاطرنشان کرد: سرانجام پروژه احداث زمین چمن مصنوعی روستای نوریاب با مساحت ۵۴۶۰ متر مربع  مشتمل بر زمین و بخش های پیست دوومیدانی، سکوی تماشاگران، رختکن، سرویس بهداشتی، فنس کشی و پارکینگ آغاز شد.

    توفیقی بااشاره به صرف چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این پروژه، عنوان کرد: همزمان با احداث این پروژه، احداث دو زمین چمن دیگر هم شروع شد تا در نهایت در شهرستان پاوه سه زمین فوتبال داشته باشیم.

    وی با بیان اینکه پاوه تنها شهرستانی است که سه زمین فوتبال دارد، خاطرنشان کرد: با احداث این سه زمین – دو زمین چمن مصنوعی و یک زمین چمن طبیعی- شور و شوقی بین جوانان این شهرستان بوجود آمد و علاقمندان به فوتبال از پاوه و تمام روستاهای اطراف برای فوتبال به این زمین ها آمدند، چراکه تا پیش از این به سروآباد و مریوان استان کردستان می رفتند تا آنجا فوتبال بازی کنند.   

    رئیس ورزش و جوانان پاوه عنوان کرد: تا پیش از افتتاح این زمین ها، در رشته های کشتی، کونگ فو و والیبال استعدادهای خوبی در این شهرستان داشتیم و اکنون با این شرایط منتظر ظهور استعدادهای فوتبالی در پاوه هستیم.

    سرانه فضای ورزشی روباز تحت نظر اداره کل ورزش و جوانان در شهرستان پاوه ۱.۲۹ متر و فضای سرپوشیده ۲۱ صدم متر مربع است.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *