×

نماینده اورامانات:
منطقه اورامانات پایگاه هوایی مرکز فوریت‌های پزشکی نیاز دارد

  • کد نوشته: 17950
  • ۲۵,شهریور ۱۴۰۰
  • 412 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، احداث پایگاه هوایی مرکز فوریت‌های پزشکی را یکی از نیازهای منطقه اورامانات دانست و گفت: این پایگاه با توجه به حادثه‌خیز بودن منطقه به تاسی از کل استان الزامی به نظر می‌رسد که امیدوارم وزارت بهداشت اقدامات لازم را در این راستا انجام دهد.
    منطقه اورامانات پایگاه هوایی مرکز فوریت‌های پزشکی نیاز دارد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار ایرنا، «آرش لهونی» عصر پنجشنبه در ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: از چهار شهرستان منطقه اورامانات؛ پاوه و جوانرود دارای بیمارستان، ثلاث باباجانی دارای بیمارستان موقت و روانسر فاقد بیمارستان است.

    وی افزود: بیمارستان های پاوه و جوانرود نیز باوجود کمک های انجام شده هنوز نیازمند تجهیزات بهتری هستند تا خدمات شایسته تری را به مردم مرزنشین این مناطق که همواره مدافع نظام و انقلاب بوده اند، ارائه کنند.

    لهونی همچنین نبود بیمارستان در روانسر را یک معضل دانست و گفت: سالانه تصادفات زیادی در محورهای مواصلاتی این شهرستان اتفاق می افتد که نمونه آن وقوع پنج سانحه رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است، سوانحی که مجروحان آن برای مداوا به شهرستان های همجوار منتقل می شوند این در حالیست که شاید برای زنده ماندن هر کدام آن ها ۵ تا ۱۰ دقیقه زمان بسیار حیاتی باشد.

    اورامانات در استان کرمانشاه به منطقه ای در شمال غربی این استان شامل شهرستان های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی اطلاق می شود که حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *