×

نشت گاز در نوسود پاوه ۳ کشته بر جای گذاشت/ گاز و برق شهر قطع شد

  • کد نوشته: 20525
  • ۱۹,خرداد ۱۴۰۱
  • 285 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار شهرستان پاوه گفت: با تلاش بی وقفه نیروی های امدادی و پس از پنج ساعت آواربرداری ، سومین جانباخته حادثه نشت گاز و تخریب یک ساختمان مسکونی در شهر نوسود ، پیدا شد و تعداد جانباختگان به سه نفر افزایش یافت.
    نشت گاز در نوسود پاوه ۳ کشته بر جای گذاشت/ گاز و برق شهر قطع شد
  • به گزارش آوای باینگان، «اردشیر رستمی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح امروز (۱۹ خرداد)  یک ساختمان سه طبقه در شهر نوسود به علت نشت گاز خانگی منجر شد، افزود: این حادثه موجب ایجاد صدای مهیبی در شهر شد و برق شهر نیز نوسود قطع گردید.

    «اردشیر رستمی» افزود: با حضور تم آنست (سگهای زنده یاب) در محل حادثه متاسفانه شواهدی بر زنده بودن یک نفر از جانباختگان در زیر آوار مشاهده نشد و با انجام آواربرداری و پیدا شدن جسد این دختر نوجوان و بررسی اولیه کارشناسان ، مشخص شد وی در همان لحظات اولیه انفجار بر اثر شدت جراحات و ضربه سنگین آوار فوت کرده است.

    وی تصریح کرد: تا ساعتی قبل حجم عظیمی از آوارها منتقل و همه دستگاه های امدادی و عضو ستاد بحران ماموریت دارند تا پایان آواربرداری ها در محل مستقر و اقدامات تامینی را انجام دهند.

    فرماندار پاوه اظهار داشت: علاوه بر تلاش اعضای ستاد بحران ، همدلی و همکاری مردم نوسود با دستگاههای خدمات رسان بسیار ستودنی بود و از همراهی آنان قدردانی می کنیم.

    رستمی با بیان اینکه تمام مصدومان انفجار منزل مسکونی به مرکز استان اعزام شده اند اظهار داشت: از این تعداد ۲ مورد با امداد هوایی، ۲ مورد با اتوبوس آمبولانس و ۱ مصدوم با آمبولانس اعزام شده اند که سه نفر از آنان در بیمارستان طالقانی و ۲ نفر دیگر در بیمارستان امام خمینی(ره) بستری هستند.

    وی گفت: برای جلوگیری از حوادث احتمالی ، شبکه گاز نقاط مجاور محل حادثه نیز قطع شده است.

    همچنین عصر امروز بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه و آرش لهونی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با مصدومین حادثه نوسود در بیمارستان ها دیدار کردند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *