×

نشست فرماندار پاوه با نمایندگان عشایر بخش باینگان

  • کد نوشته: 15284
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۹
  • 356 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: نشست فرماندار پاوه با نمایندگان عشایر بخش باینگان و بررسی مشکلات این قشر از جامعه مولد در محل فرمانداری پاوه برگزار گردید.
    نشست فرماندار پاوه با نمایندگان عشایر بخش باینگان
  • به گزارش پایگاه خبری آوای باینگان، در این نشست که محمد هادی زامیاد بخشدار باینگان و وسیمی مدیر اداره ی منابع طبیعی شهرستان نیز حضور داشتند موضوع بازگشت عشایر بخش باینگان از ییلاق به قشلاق (منطقه بوزین و مرخیل ) در فصل سرما مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان عشایر هر یک نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند .

    هم چنین بخشدار باینگان و مدیر منابع طبیعی نیز در خواستها و پیشنهادهای لازمه را در نشست مطرح نمودند.

    سپس فرماندار پاوه گفت :
    عشایر به این دلیل ذخایر انقلاب هستند که تولید کننده هستند و از ابتدای انقلاب تاکنون عشایر بعنوان قشری مولد مورد توجه بوده اند . قشلاق عشایر باینگان دارای شرایط خاصی است که عشایر باید با آن شرایط خود را وفق دهند .


    امروز به دلیل تحریم های ظالمانه آمریکا بر ضد مردم ایران مردم و دولت در تنگناهای شدید اقتصادی هستند و ایران به تنهایی و با زیر ساختهای خود در حال تامین منابع مختلف است لذا باید از این منابع به بهترین وجه حراست نمود .

    گوشت و پروتئین در مملکت ما یک کالای مهم و در نوسانات قیمت در بازار تاثیر گذار است و کمبود آن برای هیچ کس قابل قبول نیست لذا قاچاق دام به کشورهای همجوار از نظرگاه همه از نیروهای مسلح در مرزها گرفته تا مسئولین و تا مردمان معمولی امری مضموم و ناپسند است و قطعاً با آن قاطعانه برخورد خواهد شد .

    عشایر در دادن آمار دام و احشام خود دقت نمایند که در زمان بازگشت از منطقه مرزی مرخیل به ییلاق دچار مشکل در سرشماری نشوند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *