×

آرمان فیضی
نمود کلاس کاری نماینده اورامانات در سفر هیئت دولت به استان

  • کد نوشته: 20805
  • ۱۴۰۱-۰۴-۲۶
  • 495 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: از چند مدت پیش که آرش لهونی توسط نمایندگان استان کرمانشاه به عنوان رییس مجمع نمایندگان استان انتخاب شد، عیان بود که این انتخاب به سفر هیئت دولت به کرمانشاه نیز گره خورده است.
    نمود کلاس کاری نماینده اورامانات در سفر هیئت دولت به استان
  • پایگاه خبری آوای باینگان– از چند مدت پیش که آرش لهونی توسط نمایندگان استان کرمانشاه به عنوان رییس مجمع نمایندگان استان انتخاب شد، عیان بود که این انتخاب به سفر هیئت دولت به کرمانشاه نیز گره خورده است.

    هم لهونی در خود می دید که در این برهه مهم ریاست مجمع را به عهده بگیرد و هم از آن مهم تر، سایر نمایندگان استان متفق باور داشتند که در این مقطع بهترین نفر برای سپردن ریاست مجمع به او، آرش لهونی می باشد.

    در سفر هیئت دولت به استان کرمانشاه و بخصوص در جلسه شورای اداری استان با حضور رییس جمهور، لهونی خوش درخشید و کلاس کاری نمایندگی خود را به خوبی نمایان کرد و مجمع نمایندگان استان نیز حتما از انتخاب آگاهانه خود، خرسند شدند.

    لهونی مسلط و دسته بندی شده و بدون حاشیه رفتن، مشکلات استان را مطرح کرد و از آن مهم تر، برای هر کدام از مشکلات، راهکارها و پیشنهاداتی مطرح کرد که اتفاقا آن قدر مقبول بودند که ریاست محترم جمهور بر همه آنها صحه گذاشت و قول پیگیری و اجرایی کردن این پیشنهادات را داد.

    این جلسه و این سخنرانی به طور عمومی برای کل استان مفید بود اما برای اورامانات بُرد بیشتری داشت.

    سخنرانی لهونی در حضور اعضای هیئت دولت، نگاهها را هم به خود او و هم به حوزه انتخابیه اش جلب کرد و می توان گفت اینجا نقطه عطف نمایندگی لهونی خواهد بود و زین پس به احتمال زیاد هم از خود او و هم حوزه انتخابیه اش بیشتر خواهیم شنید.

    لهونی نماینده خوش فکر، با دانش و با پرستیژی است که تجربه اجرایی او نیز به کمک آمده است تا بدون هیاهو یکسری امورات زیرساختی و حیاتی را پیگیری کند که اگر دولت نیز او را یاری کند و راهکارها و پیگیری های او را به سرانجام مناسبی برساند، قطعا می توان شاهد تحولات مثبتی در منطقه اورامانات بود.

    به نظر می رسد اگر مصوباتی که هیئت دولت به پیشنهاد نماینده در کرمانشاه داشت، رنگ و بوی اجرا به خود بگیرد یا حداقل بخشی از آنها اجرایی شود، سال سوم نمایندگی نماینده اورامانات، سال به بار نشستن بسیاری از پیگیری ها و پیشنهادات نماینده در این دو سال اخیر باشد.

    در این شرایط سخت کشور که بخصوص اوضاع نابسامان اقتصادی، عموم مردم کشور و خاصتا مردم استان کرمانشاه را در تنگنای شدید قرار داده است، امید است دولت و مجلس در کنار هم قرار بگیرند و با اجرای راهکارهای حساب شده، دردی از دردهای مردم بکاهند.

    آرمان فیضی

    نویسنده: آرمان فیضی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *