×

فرماندار پاوه:
هر چه در توان دارم برای توسعه ی باینگان در طبق اخلاص می گذارم

  • کد نوشته: 19986
  • ۱۴۰۱-۰۱-۰۷
  • 289 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار پاوه گفت: من در باینگان همدلی و همکاری و مشارکت مردم را بالعینه لمس کردم و وظیفه ی خود می دانم هر چه در توان دارم برای توسعه ی باینگان در طبق اخلاص بگذارم .
    هر چه در توان دارم برای توسعه ی باینگان در طبق اخلاص می گذارم
  • به گزارش آوای باینگان، دکتر اردشیر رستمی در ادامه ی جلسه ی شورای برنامه ریزی که در سالن جلسات بخشداری باینگان تشکیل گردید هم چنین افزود : وقتی به ورودی باینگان رسیدم از شور و شوق جوانان فعال در امر گردشگری انرژی گرفتم .
    وی گفت: من امروز در باینگان همدلی و همکاری و مشارکت مردم را بالعینه لمس کردم و وظیفه ی خود می دانم هر چه در توان دارم برای توسعه ی باینگان در طبق اخلاص بگذارم .

    ایشان گفت: همه باید این راهبرد مدیریتی را به پذیریم که برای ایجاد انگیزه ی توسعه باید ذهن ها آماده و توسعه ایی اندیشه کنند .
    وی اظهار کرد: توسعه به سان چراغ بالای درب یک منزل در کوچه است درست است چراغ برای استفاده مراجعین به آن منزل است ولی کوچه را هم برای سایر رهگذران روشن می نماید و این است که در اندیشه ی توسعه ایی همه باید مشارکت نمایند و نتیجه بهره مندی همگانی است .

    مسئولین شهرستان باید این امر را بدانند که قبل از اینکه برای خشنودی مدیران کل خود اقدام نمایند باید برای خشنودی مردم کار کنند و این خواست مدیریت کلان کشور و قطعاًض ما نیز هست .

    وی گفت: برای معاینه ی محل مرز سازان به این نقطه مراجعه نموده ام .

    وی در ادامع گفت: تعاونی نیک اندیشان باینگان و سایر تعاونی های مانند این را که تعاونی هایی جوان محور ، توسعه محور با نگاه به آینده ی روشن است را باید تقویت نمود از این تعاونی ها می خواهم در بسته بندی محصولات خود به سمت استاندارادها و اخذ مجوز سیب سلامت باشند قطعاً اینجانب را در این راه پشتیبان خود خواهند یافت .

    فرماندار پاوه گفت: نبود پایگاه دامپزشکی در باینگان یک تهدید در حوزه ی پدافند غیر عامل و زیر مجموعه ی پدافند زیستی است و ما در صدد رفع این مشکل خواهیم بود .

    وی گفت: حضور جمعیت در مناطق مرزی و داشتن خدماتی مانند آب و برق و … در این مناطق نه تنها موضوعی ضد امنیتی نیست بلکه با توجه به روحیه ی انقلابی و مرزداری مردم شهرستان پاوه که برای همه ثابت شده است موضوعی است در راستای مولفه ی امنیت آفرین و اینجانب از تمام ظرفیت شورای تامین برای رفع این مشکلات استفاده خواهم نمود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *