×

هشدار فرماندار پاوه به مدیران کم‌کار دستگاه‌های اجرایی

  • کد نوشته: 21559
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۲
  • 245 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار شهرستان پاوه با هشدار به برخی از مدیران کم کار دستگاه‌های اجرایی این شهرستان گفت: در صورت استمرار این وضعیت با این دسته از مدیران منفعل برخورد شده و عزل خواهند شد.
    هشدار فرماندار پاوه به مدیران کم‌کار دستگاه‌های اجرایی
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، «اردشیر رستمی» در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: بسیاری از تخلفات در ساخت و سازها و گرانی های افسار گسیخته در پاوه بدلیل بی توجهی و منفعل بودن مدیران دستگاه های مرتبط است که خود را در چهارچوب اداره محبوس کرده و منتظر معجزه هستند.

    وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری با احصای مشکلات مردم در جهت رفع این مشکلات باید تمام توان خود را به کار گیرند افزود: مدیران دستگاه های نظارتی نیز با حضور میدانی در بازار و سطح شهر و روستاها نباید منتظر گزارش مردم برای پیشگیری و مقابله با تخلفات باشند.

    فرماندار پاوه با هشدار به این مدیران و دیگر مدیران شهرستانی افزود: در صورت استمرار این وضعیت و عدم تغییر شیوه کار این دسته از مدیران، قطع به یقین با آنها برخورد و عزل خواهند شد.

    مردم در برابر فتنه دشمنان هوشیار باشند 

    رستمی با اشاره به اوضاع کنونی کشور گفت: امروز با یک فنته مواجه هستیم که دشمنان در فضای مجازی به راه انداخته اند که باید با بصیرت و هوشیاری این فتنه را نیز خنثی کنیم.

    وی تاکید کرد: در این میدان و در مقابله با این فتنه، نقش مدیران و کارکنان ادارات بسیار مهم و حائز اهمیت است.

    رستمی اضافه کرد: مدیران و کارکنان با رعایت عدل و انصاف مبارزه با رانت و فساد اداری در راستای حل مشکلات و خدمت به مردم به وظایف اداری و اخلاقی خویش عمل کنند.

    مدیران دستگاه های اجرایی و بانک‌ها از ایجاد موانع در طرح های اشتغالزا اجتناب کنند

    وی با اشاره به فعال شدن دبیرخانه اشتغال و تلاش مضاعف دستگاه های عضو کمیته اشتغال برای ایجاد اشتغال واقعی در شهرستان و رفع موانع آن در این شهرستان ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی و بانک‌ها از ایجاد موانع و بهانه جویی در تصویب طرح های اشتغال و پرداخت تسهیلات اجتناب کنند.

    فرماندار پاوه با بیان اینکه در صورت مشاهده تخلف و ایجاد موانع اشتغال توسط هر دستگاه اجرایی و بانک ها با آنها برخورد قاطع خواهد شد افزود: دوران مماشات با مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی و بانک‌ها تمام شده و ایجاد نارضایتی و نگرانی مردم از هیچ دستگاه و مدیری پذیرفته نیست.

    رستمی به تخصیص اعتبارهای سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: مدیران دستگاه ها با تمام توان برای گرفتن سهم شهرستان از این اعتبارات تلاش کرده و نسبت به اتمام و تکمیل پروژه‌های در دست اقدام در حوزه گازرسانی ، آبرسانی ،آسفالت راه های ارتباطی، فاضلاب‌های شهری و روستایی قبل از آغاز فصل بارش اقدام کنند.

    وی همچنین در ادامه این جلسه بر نظارت و کنترل وضعیت کشتارگاه دام، سایت پسماند، رفع مشکلات باقی مانده مسکن مهر تپه کوله، فعال شدن پلیس ساختمان در شهر پاوه به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و فعال شدن ستاد رفع سد معبر نیز تاکید کرد و گفت: معاونت های سیاسی، اجتماعی، امور عمرانی، برنامه ریزی و بخشداران ملزم به پیگیری تمامی این موارد هستند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *