×

واحدهای تولیدی جوانرود به شبکه سراسری گاز متصل می‌شوند

  • کد نوشته: 18651
  • ۱۴۰۰-۰۸-۱۸
  • 351 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار جوانرود گفت: گازرسانی به شهرک صنعتی و واحدهای تولیدی این شهرستان در دستور کار شرکت گاز استان کرمانشاه قرار گرفته است.
    واحدهای تولیدی جوانرود به شبکه سراسری گاز متصل می‌شوند
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، رستگار یوسفی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید میدانی از این واحدها که با همراهی مدیرعامل و معاونین شرکت گاز استان کرمانشاه انجام شد، افزود: با انتخاب پیمانکار، بزودی شاهد عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی و واحدهای تولیدی و اقتصادی این شهرستان خواهیم بود.

    وی ابراز امیدواری کرد با فراهم ساختن زیرساخت ها در شهرک صنعتی جوانرود شتاب بخشی تولید در صنایع و واحدهای تولیدی و اقتصادی سرعت گیرد.

    فرماندار جوانرود در ادامه به وضعیت گازرسانی به روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: روند گازرسانی با شتاب در حال انجام است و اگر عملیات گازرسانی به روستاهایی که در حوزه نهرابی تعریف شده‌اند انجام شود در حوزه گازرسانی روستایی به میانگین استانی نزدیک خواهیم شد.

    یوسفی به تعیین پیمانکار برای گازرسانی به روستاهای حوزه نهرابی اشاره کرد و یادآور شد: گازرسانی به تعدادی از روستاهای شهرستان از جمله خانم آباد و روستاهای حوزه دهستان بازان در این مسیر تعریف شده‌اند بنابراین با توجه به سردسیر بودن منطقه ضرورت دارد عملیات گازرسانی هر چه سریعتر انجام شود.

    وی به عملیات گازرسانی در بیاشوش، سفید برگ،  بیوند، کلاش هوش و مسیر بانی لوان نیز اشاره کرد و ادامه داد: گازرسانی به هریک از این روستاها در مرحله انتخاب پیمانکار و یا پیمانکار آنها انتخاب شده است.

    یوسفی  همچنین  به گازرسانی به روستاهای  جامانده از پکیج در شهرستان جوانرود اشاره و یادآورشد:  روستاهایی که از پکیج جامانده اند در دستور کار گاز رسانی قرار گرفتند وپس از اجرای طراحی و تهیه نقشه  عملیات گاز رسانی به این روستاها نیز انجام می گیرد.

    مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه نیز گفت: با بررسی های انجام گرفته شاهد آن هستیم که پروژه‌های در دست اجرای این شهرستان با شتاب در حال اجرا هستند.

    شهبازی افزود: برای روستاهای مسیر بیاشوش گاز تزریق و نصب علمک آن نیز به زودی انجام خواهد شد ضمن اینکه برای گازرسانی به روستاهای سفید برگ نیز پیمانکار انتخاب و مشغول به کار است و در روستاهای بیوند، کلاش  ومسیر بانی لوان نیز در مرحله انتخاب پیمانکار قرار داریم که براساس برنامه زمان بندی عملیات گازرسانی به این روستا ها انجام می‌شود.

    وی اظهار کرد: ۱۰۰ درصد جمعیت شهری جوانرود و شهر شروینه و ۴۶ روستای این شهرستان از نعمت گاز بهره مند هستند.

    مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه  همچنین به گازرسانی  واحدهای تولیدی شهرستان جوانرود  اشاره کرد و گفت: با بررسی‌های که در بازدید میدانی از شهرک صنعتی و صنایع تولیدی جوانرود داشتیم با توجه به اهمیت این طرح، گازرسانی به این واحدها را در اولویت قرار داده‌ایم.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *