×

چهار نفر فوتی بر اثر کرونا در جوانرود

  • کد نوشته: 15408
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۴
  • 335 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان از لحاظ شیوع ویروس کرونا، گفت: وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان وخیم است بنابراین مردم باید به هشدارهای ستاد مقابله با کرونا توجه جدی داشته باشند.
    چهار نفر فوتی بر اثر کرونا در جوانرود
  • به گزارش پایگاه خبری آوای باینگان، دکتر «مولود حسینی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر در بیمارستان حضرت رسول (ص) شهرستان جوانرود بر اثر ویروس کرونا فوت شدند.

    وی اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در شهرستان جوانرود ۴۲ مورد فوتی داشتیم که ۱۵ مورد فوتی مربوط به مهرماه امسال بوده است.

    مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود خاطرنشان کرد: از یک هزار و ۹۵۷ مورد نمونه‌ گیری اکنون ۹۷۰ مورد مثبت و یک هزار و ۱۰۲ مورد نیز بستری هستند.

    حسینی به اعمال محدودیت برای پیشگیری از ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: ۱۴روز قرنطینه، تعطیلی مغازه‌ها بعد از ساعت ۲۰، اجرای طرح زوج و فرد، تعطیلی نمازهای جمعه و جماعت، ساماندهی دستفروشان و خودروهای دوره گرد و تشدید نظارت‌ها از مهمترین مصوبات ستاد کرونا شهرستان برای پیشگیری از ویروس کرونا است.

    وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا به رفتار مردم بستگی دارد، افزود: برای اینکه از انتقال کرونا به شکل گسترده جلوگیری کنیم، حضور مردم در شب‌نشینی‌ها و برگزاری تجمعات در مراکز تفریحی، بوستان‌ها و همچنین مراسم در آرامستان‌ها ممنوع است.

    مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود رعایت نکات بهداشتی و توجه به دستورالعمل‌ها از سوی همگان را بسیار ضروری عنوان کرد و یادآور شد: استفاده از ماسک‌، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شستن دست‌ها از مهمترین راه‌های پیشگیری از ویروس کرونا است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *