×

رییس مرکز بهداشت پاوه:
وضعیت شهرستان پاوه از لحاظ کرونا بحرانی است

  • کد نوشته: 17756
  • ۱۴۰۰-۰۶-۱۶
  • 206 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رییس مرکز بهداشت پاوه گفت: هر روز به تعداد بیماران کرونایی افزوده می‌شود و بیمارستان هم مملو از افراد مبتلا به این ویروس است و در مجموع وضعیت شهرستان بحرانی است.
    وضعیت شهرستان پاوه از لحاظ کرونا بحرانی است
  • به گزارش آوای باینگان، حشمت کریمی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: متخصصین بهداشت معتقدند با توجه به اینکه برای اکثر بیماری‌های ویروسی از جمله کرونا درمان خاصی وجود ندارد لذا تنها راه کنترل این نوع بیماری‌ها واکسیناسیون و اقدامات پیشگیرانه است.

    وی ادامه داد: با توجه به استقبال خوب و بیش از ۷۰ درصدی سالمندان پاوه ای، متاسفانه جوانان (گروه هدف) این شهرستان استقبال چندانی از طرح واکسیناسیون کرونا نداشته و تنها حدود ۳۰ درصد واکسن تزریق کرده‌اند.

    رییس مرکز بهداشت پاوه اضافه کرد: به مردم اطمینان خاطر می‌دهیم هیچ تفاوتی در ایمنی واکسن‌های مختلف از جمله ایرانی با سایر واکسن ها وجود ندارد و عارضه قابل توجهی بعد از تزریق این واکسن‌ها در افرادی که وکسن زده‌اند، در شهرستان گزارش نشده است.

    کریمی گفت: واکسن سینوفارم، استرازنکا و برکت به تعداد کافی در شهرستان وجود دارد و گروه‌های سِنی هدف به انتخاب خود هر واکسنی که بخواهند، می‌توانند تزریق کنند.

    رییس مرکز بهداشت پاوه یادآور شد: تاکنون ۲۱ هزار و ۲۰۰ نفر، (حدود ۴۷ درصد) گروه هدف بالای ۱۸ سال در این شهرستان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

    کریمی ضمن دعوت مردم بویژه جوانان به انجام واکسیناسیون، از آنها خواست برای این کار در شهر پاوه به سالن شهید عبدالله زاده و همچنین پایگاه شهید قاسم سلیمانی واقع در جنب مسجد شهدا و در سایر شهرها و روستاها به خانه‌های بهداشت و مراکز جامع خدمات سلامت مراجعه کنند.

    منبع: ایرنا
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *