×

وضعیت پاوه همچنان نارنجی است

  • کد نوشته: 15947
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۶
  • 716 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تداوم سیر کاهشی کرونا در استان گفت: خوشبختانه در حال حاضر یازده شهرستان استان از جمله شهرستان کرمانشاه در وضعیت "زرد" کرونا قرار گرفته‌اند.
    وضعیت پاوه همچنان نارنجی است
  • به گزارش آوای باینگان، دکتر محمودرضا مرادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تقسیم بندی وضعیت شهرستان ها در بحث کرونا به رنگ های قرمز، نارنجی، زرد و سفید گفت: بعد از ماه ها تلاش و اعمال محدودیت‌ها و با همکاری خوب مردم استان و نیز اجرای طرح های مختلف از جمله طرح شهید سلیمانی و کوشش کادر سلامت استان، وضعیت کرونا در کرمانشاه سیر کاهشی پیدا کرده است.

    وی افزود: خوشبختانه این سیر کاهشی در چند هفته اخیر ادامه داشته، طوری که در شبانه روز گذشته تعداد فوتی ها کرونا در استان به “صفر” رسید و هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا نداشتیم.

    مرادی تصریح کرد: در حال حاضر استان بطور کامل از وضعیت قرمز خارج شده و  بسیاری شهرستانهای استان در وضعیت “زرد” کرونا قرار گرفته اند.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: هم اکنون شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، دالاهو، ثلاث باباجانی، جوانرود، گیلانغرب، سرپل ذهاب، روانسر، صحنه، هرسین و قصرشیرین در وضعیت “زرد” کرونا قرار دارند.

    وی افزود: در حال حاضر تنها سه شهرستان پاوه، سنقرو کلیایی و کنگاور در وضعیت “نارنجی” هستند.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه شرایط امروز کرونا نتیجه ماه‌ها تلاش و همکاری موثر مردم و مسوولان بوده، گفت: مردم باید بدانند این وضعیت به شدت شکننده است و اگر به شیوه نامه های بهداشتی کم توجهی شود، دوباره به شرایط “قرمز” کرونا برمی‌گردیم که هم خسارت های مالی و هم خسارت های جانی بسیاری به همراه دارد.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *