×

وضعیت کرونا در شهرستان نگران کننده است

  • کد نوشته: 15178
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۶
  • 275 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: عدم توجه به هشدارهای بهداشتی، استفاده نکردن از ماسک و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی باعث وضعیت قرمز در پاوه است.
    وضعیت کرونا در شهرستان نگران کننده است
  • به گزارش پایگاه خبری آوای باینگان، حشمت کریمی رئیس مرکز بهداشت شهرستان پاوه گفت: ضمن تشکر از همکاری های گسترده مردم شریف و وظیفه شناس، در جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به استحضار می رساند در چند روز گذشته تعداد موارد بستری ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان پاوه افزایش یافته و باعث نگرانی شدید شده است، عدم توجه به هشدارهای بهداشتی، استفاده نکردن از ماسک و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی باعث شده است در وضعیت قرمز قرار بگیریم.

      همشهریان عزیز: این روزها خواهران و برادران شما در خط مقدم مقابله با کرونا از جان خود مایه می گذارند و  روزهای سختی را سپری می کنند، اگر هشدار ها را جدی نگیریم ،خطر ابتلا به کرونا همه را به طور جدی  تهدید  می کند. استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دوری از تجمعات بهترین راه پیشگیری است.

     عزیزان همشهری باید بپذیریم دیگر مثل روزهای پیش از کرونا، نمی شود در شهر تردد کرد و باید تا جایی که می شود رفت و آمد ها بسیار کم شود. و به توصیه های زیر به جد عمل نماییم.

      ◽️به محض اینکه از منزل خارج می شوید از ماسک استفاده کنید. ◽️هر کار غیر ضروری را به بعد موکول کنید. 

    ◽️همکاران ما در مورد وضعیت سلامتی شما با شما تماس می گیرند در جهت پیگیری سلامت خود و عزیزانتان آنها راهمراهی کنید.

    ◽️کسب وکارهای خود را از نظر تردد و تجمع مدیریت کنید، به خرید و قدم زدن‌در خیابان ها، پاساژها و پارک ها و تردد های غیر ضروری جدا پایان دهید. 

    ◽️مهمانی، شب نشینی و ‌دید و بازدید را کناربگذارید و در صورت امکان در خانه بمانید چرا که بهترین راه پیشگیری از شیوع گسترده این بیماری و به خطر انداختن جان عزیزانمان می باشد.

      ◽️شستشوی مکرر دست ها ، عدم دست دادن و روبوسی و… را ادامه داده  و از حضور در هر تجمعی به شدت پرهیز کنید.

    ◽️در صورت داشتن علائم این بیماری به نزدیک ترین خانه بهداشت و یا پایگاه بهداشتی مرکز ۱۶ ساعته واقع در محل اورژانس قدیم بیمارستان قدس تماس حاصل و یا مراجعه نمایید. ◽️تیم پزشکی و بهداشتی در مراکز بهداشتی پذیرای حضور شما هستند و آنان روند درمانی بیماران را در منزل پیگیری و در صورت نیاز به درمان تکمیلی به بیمارستان ارجاع خواهند داد.

    لازم است تا ریشه کن شدن این بیماری با رعایت دستورات بهداشتی مراقب افراد سالمند دارای بیماری های زمینه ای باشید و مراوده خود را با آنان، کمتر کنید.

    در خصوص مدارس هم رایزنی های با استان انجام شده که نتایج آن در اسرع وقت به اطلاع  شما عزیزان خواهد رسید و ختم کلام این است که کرونا تنها با همکاری شما مردم فهیم کنترل خواهد شد.

      ✍️حشمت کریمی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان پاوه

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *