×

دستگیری یکی از عاملان اصلی توزیع مواد مخدر در پاوه
پاوه جایی برای قاچاقچیان مواد مخدر نیست

  • کد نوشته: 17152
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۰
  • 232 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه گفت: به طور مستمر و در بازه‌های زمانی مختلف به سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر هشدار و اعلام کرده‌ایم که پاوه محل امنی برای آنها نخواهد بود.
    پاوه جایی برای قاچاقچیان مواد مخدر نیست
  • به گزارش آوای باینگان، «نوید صحرایی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دستگیری یکی از عاملان اصلی توزیع مواد مخدر در پاوه افزود: دستگاه قضایی قاطعانه با عاملین توزیع و فروش مواد مخدر که سرنوشت جوانان و خانواده های آنان را هدف منفعت طلبی شوم خود قرار داده اند مقابله و آسایش این تبهکاران را سلب خواهد کرد.

    وی تصریح کرد: تمامی فروشندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی دست از اعمال پلید خود بردارند در غیر اینصورت زندان و مجازات های سنگین در انتظار آنان است.

    فرمانده انتظامی شهرستان پاوه نیز از دستگیری یکی از عاملان اصلی توزیع مواد مخدر در این شهرستان طی چند روز گذشته خبر داد و گفت: با تلاش‌های شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر عامل اصلی فروش موادمخدر در بین جوانان این شهرستان دستگیر و راهی زندان شد.

    سرهنگ «حیدر حق‌جویان» اضافه کرد: این فرد که در بوستان های سطح شهر به توزیع مواد در بین جوانان و نوجوانان  اقدام می کرد با مقدار ۲۰۸ گرم انواع مواد مخدر بصورت بسته بندی شده و آماده فروش در منزل خود دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردید که بلافاصله با صدور قرار مناسب راهی زندان شد.

    وی با بیان اینکه پلیس با تمام توان با سودا گران مرگ مقابله خواهد کرد اظهار داشت: مردم هرگونه اطلاعات در خصوص عاملین فروش مواد مخدر را به تلفن ۱۱۰ اعلام نمایند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *