×

پاوه در کانون خدمات دولت قرار گرفته است

  • کد نوشته: 16199
  • ۱۶,بهمن ۱۳۹۹
  • 589 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار پاوه گفت: خدمات دولت تدبیر و امید در این شهرستان نشان می‌دهد که این شهرستان در کانون خدمات دولت قرار گرفته است و به طور یقین این فعالیت ها تا پایان دولت ادامه خواهد داشت .
    پاوه در کانون خدمات دولت قرار گرفته است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، پرویز ایده پور روز پنجشنبه در آیین بهره برداری پروژه ها و طرح های این شهرستان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، افزود: دولت در طول هشت سال گذشته خدمات زیربنایی مهمی را در شهرستان انجام داده که احداث ۲ سد داریان و هیروی ۲ نمونه شاخص این خدمات است.


    وی تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرستان پاوه اعتبار هزینه شده است که هزار و ٨۰۰ میلیارد تومان آن برای احداث ۲ سد بزرگ داریان و هیروی بوده است. 

    فرماندار پاوه اضافه کرد: ۴۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار برای رفع مشکلات زیرساختی شهرستان هزینه شده و این اعتبارات، فارغ از اعتباراتی است که به شهرداری های این شهرستان اختصاص یافته است.


    ایده پور یادآور شد: خدمات دولت در قبل از انقلاب با بعد انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.
    وی اظهار داشت: در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سال‌جاری، ٨٨ طرح عمرانی، اقتصادی، خدماتی و فرهنگی شهرستان پاوه با اعتباری بالغ بر ۳٨ میلیارد و ۴٨۹ میلیون تومان افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد.


    فرماندار پاوه گفت: این طرح‌ها شامل ۴۵ پروژه مخابراتی، ۱۱ پروژه شرکت توزیع برق، نه طرح جهاد کشاورزی، هفت طرح میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، هفت پروژه مشترک بخشداری‌های تابعه و بنیاد مسکن، سه پروژه گاز رسانی به روستاها، پنج طرح صنعت، معدن و تجارت، یک طرح بهداشتی و یک پروژه حوزه ورزش و جوانان است.

    ایده پور همچنین از کلنگ زنی پاسگاه پلیس راهور خبر داد و افزود: یکی از درخواست های همیشگی مردم احداث و راه اندازی مرکز و پاسگاه پلیس راهور در شهرستان است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *