×

پاوه همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد / دوز سوم واکسن کرونا، مجوز سفرهای نوروزی

  • کد نوشته: 19812
  • ۱۴۰۰-۱۲-۱۴
  • 214 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه از تداوم شرایط قرمز کرونایی در این شهرستان خبر داد.
    پاوه همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد / دوز سوم واکسن کرونا، مجوز سفرهای نوروزی
  • به گزارش آوای باینگان، دکتر فاروق سلیمی در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله، اظهار کرد: با اعلام شرایط رنگ بندی بیماری کرونا در هفته آتی متاسفانه شهرستان پاوه کماکان در وضعیت قرمز قرار دارد که باتوجه به در پیش بودن مسافرت های نوروزی و تعطیلات سال جدید می تواند تبعاتی منفی در ابعاد سلامت عمومی و اقتصادی برای شهرستان به همراه داشته باشد.

    وی با اعلام اینکه راه حل جادویی برای خروج از این وضعیت جز افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی و افزایش پوشش واکسیناسیون وجود ندارد از همه همشهریان گرامی خواست که رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

    مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه تصریح کرد: با توجه به وضع قوانین جدید در زمینه مسافرت و واکسیناسیون از همه همشهریان عزیزی که قصد سفر دارند درخواست می کنم هر چه سریعتر جهت تزریق دوز سوم واکسن مراجعه کنند.

    سلیمی با بیان اینکه محدودیت جدید تردد از بیستم اسفند ماه اجرا می‌شود ، گفت: افرادی که واکسیناسیون خود را تکمیل نکنند در صورت تردد بین جاده ای و عدم تزریق  دوز سوم  واکسن روزانه یک میلیون تومان جریمه می شوند.

    وی در پایان با دعوت از اصناف و بازاریان برای تزریق دوز سوم واکسن گفت:  متصدیان واحد های صنفی در صورتیکه از تزریق دوز سوم واکسن خودداری کنند بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا واحد صنفی آنها یک ماه تعطیل خواهد شد.

    منبع: هزارماسوله

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *