×

به بهانه کلنگ زنی پروژه کنارگذر پاوه؛
پروژه پاشی یا ایجاد چالش

  • کد نوشته: 17743
  • ۱۵,شهریور ۱۴۰۰
  • 629 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: دولت در شرایط اقتصادی و بودجه ای فعلی قادر به تامین و تخصیص اعتبار پروژه تراشی های هدفمند نمی باشد . مگر چه خبر است که اورامانات را در ثانیه های آخر پروژه پاشی می کنید در حالیکه پروژه های اصلی و مهم قبلی هنوز در گرداب تخصیص اعتبار مانده اند ؟!
    پروژه پاشی یا ایجاد چالش
  • پایگاه خبری آوای باینگان– در شرایطی که مردم و دولت درگیر مشکلات متعدد اقتصادی و معیشتی بغرنج و عمیقی هستند و دولت سیزدهم با عمیق ترین چالش اقتصادی چهل سال اخیر روبرو است متاسفانه اینروزها در برخی شهرستانهای استان از جمله اورامانات شاهد نمایش های رسانه ای برخی از مسئولین و نماینده مجلس هستیم .

    در روزها و دقایق پایانی مدیران استان نمی توان اسم این نمایش ها را چیزی جز ” پروژه پاشی ” گذاشت .

    کمتر کسی است که نداند دولت در شرایط اقتصادی و بودجه ای فعلی قادر به تامین و تخصیص اعتبار پروژه تراشی های هدفمند این آقایان نمی باشد . مگر چه خبر است که اورامانات را در ثانیه های آخر پروژه پاشی می کنید در حالیکه پروژه های اصلی و مهم قبلی هنوز در گرداب تخصیص اعتبار مانده اند ؟!


    اینکه از هر دری پروژه ای باز شود و مسیر منطقی و معمول آن طی نشود مقصدی جز ناکجاآباد نخواهد داشت . اینچنین اقدامات شتابزده، نتیجه ای جز ایجاد یاس در مردم و کاشتن ناامیدی در جامعه بدست نمی دهند .


    بنظرم این پروژه پاشی ها می تواند با هدف ایجاد چالش در مسیر حرکت دولت سیزدهم در استان هم باشد ، به اصطلاح دولت را در مقابل پروژه های بدون پشتوانه منطقی و قانونی قراردادن که قطعا مثبت نخواهد بود .

    در هر صورت رویه فعلی نه برای مردم نان و آب و برق می شود و نه برای برخی ها محبوبیت و اعتبار می آورد . البته شاید برای برخی ها حمایتِ پست گیری داشته باشد . اما به چه قیمت ؟!!!

    منبع: کردپرس

    نویسنده: سید علاءالدین حیدری
    منبع: کردپرس
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *