×

چهار تیم پلیس راه در جاده‌های منطقه اورامانات مستقر هستند

  • کد نوشته: 18893
  • ۱۴۰۰-۰۹-۰۸
  • 364 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رییس پلیس راه اورامانات گفت: در قالب طرح زمستانه، چهار تیم از ماموران پلیس راه برای ایجاد نظم و انضباط ترافیکی در یک هزار و ۹۵٨ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی منطقه اورامانات مستقر شده و بر روند ترددها نظارت دارند.
    چهار تیم پلیس راه در جاده‌های منطقه اورامانات مستقر هستند
  • به گزارش آوای باینگان، سرهنگ قاسم رضایی مقدم روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در فصل زمستان گشت‌های پلیس راه به صورت محسوس و غیرمحسوس در تمام جاده‌های منطقه اورامانات شامل شهرستان‌های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی گشت زنی کرده و با رانندگان متخلف برخورد جدی خواهند کرد.

    وی ادامه داد: به دلیل اهمیت سفرهای زمستانه، پلیس راه از آمادگی کامل برای برخورد با خودروهای متخلف برخوردار است و در این راستا تذکرهای لازم به رانندگان وسایل نقلیه داده می‌شود.

    رییس پلیس راه اورامانات با بیان اینکه با توجه به کوهستانی و یک بانده بودن بیشتر مسیرهای منطقه اورامانات، خطر تصادف در هنگام لغزنده بودن جاده ها افزایش می‌یابد،  اظهار کرد: رانندگان در صورت تردد از این محورها حتما به توصیه‌های پلیس عمل و قوانین و مقررات رانندگی را کاملا رعایت کنند.

    سرهنگ رضایی مقدم تاکید کرد: رانندگان باید در شرایط  بارندگی با احتیاط بیشتری به مسیر خود ادامه دهند و حتما زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی سفر زمستانی به همراه داشته باشند و از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.  

    وی از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی این منطقه خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند و خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی، چراغ مه شکن، وسایل گرمایشی، پتو و جیره غذایی خشک کنند.

    اورامانات به منطقه‌ای در شمال غربی استان کرمانشاه با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت شامل شهرستان‌های روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی و پاوه اطلاق می‌شود.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *