×

کاهش ۸۰ درصدی تعداد بستری بیماران کرونایی در پاوه

  • کد نوشته: 16076
  • ۲۰,دی ۱۳۹۹
  • 998 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه با اشاره به کاهش ۸۰ درصدی آمار بستری‌ها در دی‌ماه نسبت به آبان‌ماه، گفت: آمار فوتی‌ها با کاهش ۷۰ درصدی روبه‌رو بوده، وضعیت کاملا تحت کنترل است تا حدود زیادی وضعیت بحرانی آبان‌ماه را پشت‌سر گذاشته‌ایم.
    کاهش ۸۰ درصدی تعداد بستری بیماران کرونایی در پاوه
  • به گزارش آوای باینگان، به نقل از خبرگزاری فارس، حشمت کریمی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا ویروس در شهرستان پاوه، اظهار داشت: با انجام طرح شهید قاسم سلیمانی که از اول آذرماه آغاز شده با همکاری اقشار مختلف مردم به‌خصوص اصناف و بازاریان با نظام سلامت، وضعیت شهرستان نسبت به آبان‌ماه خیلی بهتر شده و به زرد رسیده است.

    وی به کاهش ۸۰ درصدی آمار بستری‌ها در دی‌ماه نسبت به آبان‌ماه اشاره و بیان کرد: بیمارستان در حال حاضر به وضعیت پایداری رسیده و آمار فوتی‌ها با کاهش ۷۰ درصدی روبه‌رو شده، وضعیت کاملا تحت کنترل است تا حدود زیادی وضعیت بحرانی آبان‌ماه را پشت‌سر گذاشته‌ایم.

    رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه با اشاره بر تدوام نظارت‌ها، گفت: در قالب این طرح ۲ هزار و ۲۸۰ مورد بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی داشته‌ایم، که ۴۶ مورد برگه اخطاریه صادر شده و ۵۶ مورد به محاکمه قضایی معرفی شدند و همچنین پنج مورد هم پلمب شده است.

    وی با اینکه آمار استفاده از ماسک در حال حاضر در بین شهروندان به بالای ۸۰ درصد رسیده است، گفت: تثبت وضعیت موجود برای ما حائز اهمیت است، همشهریان به گمان اینکه کرونا کنترل شده رعایت پروتکل‌های بهداشتی را کنار نگذارند، لازم است برای رسیدن به وضعیت کاملا پایدار حتما هنگام خروج از منزل از ماسک استفاده شود و افراد با علائم مشکوک به کرونا حتما به مرکز ۱۶ ساعته مراجعه کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *