×

کرونا جان ۲ نفر در پاوه و روانسر را گرفت

  • کد نوشته: 15469
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۸
  • 322 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به افزایش مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا در دومین ماه پاییز، تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۱۲ نفر اعلام کرد.
    کرونا جان ۲ نفر در پاوه و روانسر را گرفت
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا «مهدی محمدی» ایرنا افزود: از مجموع فوتی‌ها، سه نفر در شهرستان کرمانشاه، سه نفر کنگاور، ۲ نفر اسلام آبادغرب، ۲ نفر هرسین، یک نفر پاوه و یک نفر در روانسر جان خود را از دست دادند.

    وی اظهار داشت: با احتساب این تعداد، مجموع جان‌باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۸۴۹ نفر رسید.

    او همچنین گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۲۸ مورد بیمار مثبت بستری و ۳۶۵ مورد بیمار مثبت سرپایی در استان شناسایی شدند.

    وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۶ بیمار جدید با علایم بیماری کرونا در استان بستری و ۱۸۶ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شد.

    به گفته او، از ابتدای اپیدمی تاکنون ۱۷هزار و ۹۶ بیمار با علایم بیماری کرونا در استان بستری ۱۵هزار و ۲۹۹ نفر نیز از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شده است.

    محمدی افزود: اکنون ۹۶۰ بیمار بر روی تخت‌های بیمارستان‌های استان کرمانشاه در حالی که ماسک اکسیژن بر صورت دارند تحت مداوا و مراقبت هستند.

    رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: ۳۱۳ بیمار از این تعداد (۳۲٪) در بیمارستان‌های شهرستان‌ها و مابقی در شهر کرمانشاه بستری هستند.

    به گفته او، حال ۱۳۰ نفر از این بیماران نامساعد و حال ۳۲ نفر که به ونتیلاتور وصل هستند وخیم است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *