×

کشف محموله سنگین سلاح در مرز پاوه

  • کد نوشته: 21221
  • ۲۳,شهریور ۱۴۰۱
  • 186 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از زمین گیرشدن قاچاقچیان سلاح و کشف ۱۷ قبضه کلت در مرز‌های شهرستان پاوه خبر داد.
    کشف محموله سنگین سلاح در مرز پاوه
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار احمدعلی گودرزی گفت: مرزبانان هنگ مرزی پاوه در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات، با اشراف و تسلط اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر ورود محموله سنگین سلاح به داخل کشور مطلع شدند.

    این مقام ارشد مرزبانی افزود: مرزبانان با استقرار در نوار مرزی و استفاده از تجهیزات هوشمند، قاچاقچیان را قبل از ورود به حریم مرزی کشور مشاهده و توانستند در درگیری مسلحانه آن‌ها را زمین گیر و محموله سنگین سلاح را کشف کنند.

    سردار گودرزی با بیان اینکه از قاچاقچیان ۱۷ قبضه سلاح کلت و ۳۴ تیغه خشاب مربوطه کشف شده است، تصریح کرد: در این عملیات، قاچاقچیان تاب مقاومت در برابر تاکتیک‌های رزمی و آتش مرزبانان را نداشته و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند که تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

    وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی مرزبانان در حراست از مرز‌های ایران اسلامی اظهار داشت: امروز مرزبانان بیش از گذشته برای حفظ و حراست از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران تلاش خواهند کرد و با هرگونه اعمال سودجویانه و خرابکارانه در نوار مرزی قاطعانه برخورد خواهند کرد.

    منبع: صداوسیما
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *