×

کمتر از ۴۲ درصد مردم پاوه شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند

  • کد نوشته: 15419
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۵
  • 322 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار پاوه گفت: برابر آمارهای میدانی کمتر از ۴۲ درصد از مردم این شهرستان شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند که این امر به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
    کمتر از ۴۲ درصد مردم پاوه شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند
  • به گزارش پایگاه خبری آوای باینگان به نقل از ایرنا، پرویز ایده پور روز یکشنبه در جلسه مقابله با بیماری کرونا پاوه، افزود: رعایت شیوه نامه های بهداشتی اصلی ترین توصیه ستاد مقابله با کرونا پاوه است و از فردا محدودیت های ابلاغ شده از سوی ستاد استانی، در پاوه اجرایی می شود.

    فرماندار پاوه اظهار داشت: همزمان با اجرای این محدودیت ها، گروهی از ادارات مختلف به عنوان تیم نظارت بر اجرای دقیق و درست محدودیت ها نظارت دارند.

    ایده پور ادامه داد: شرکت عده اندکی از شهروندان در آیین های عزا و عروسی بسیار نگران کننده است.
    وی در پایان گفت: براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تا پایان هفته جاری دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان پاوه راه اندازی می شود.

    جهانبخش ولدبیگی مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه هم گفت: تاکنون ابتلای ۶۱۵ بیمار پاوه به کرونا مثبت اعلام شده و متاسفانه ۲۴ نفر نیز جان باخته اند.

    جلسه مقابله با بیماری کرونا پاوه

    حشمت کریمی مدیر مرکز بهداشت شهرستان پاوه هم اظهار داشت: کادر درمانی ما محدود است و ما برای رفع این محدودیت‌ها و از مراکز بهداشتی و درمانی شهرها و روستاهای تابعه شهرستان نیرو به بیمارستان پاوه آورده ایم.

    بهروز شفیعی رییس اتاق اصناف پاوه نیز گفت: محدودیت‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا شامل ۲۰ درصد از اصناف این شهرستان می شود که همچون سال قبل همکاری لازم را خواهند داشت.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *