×

کمک ۴۶۸ میلیون تومانی بهزیستی پاوه به بازسازی مسکن مددجویان

  • کد نوشته: 13755
  • ۱۳۹۸-۰۴-۲۴
  • 659 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس اداره بهزیستی پاوه از کمک 468 میلیون تومانی به بازسازی و احداث واحدهای مسکن مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در پاوه خبر داد.
    کمک ۴۶۸ میلیون تومانی بهزیستی پاوه به بازسازی مسکن مددجویان
  • به گزارش آوای باینگان علاءالدین محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: اداره بهزیستی شهرستان پاوه در راستای سیاست سازمان بهزیستی و تامین مسکن مددجویان زیر پوشش، برای بازسازی واحدهای تخریب شده در جریان زلزله اخیر و همچنین احداث واحدهای مسکن خانوارهای دارای چند عضو معلول و زنان سرپرست خانوار اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

    رئیس اداره بهزیستی پاوه افزود: برای بازسازی و احداث ۳۴ واحد مسکونی مددجویان به‌صورت بلاعوض مبلغ ۴۶۸ میلیون تومان پرداخت شده است.

    وی گفت: برای بازسازی واحدهای تخریب شده که ۲۶ واحد بود نفری ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

    محمدی ادامه داد: برای چهار واحد شهری دارای ۲ عضو معلول ۴۰ میلیون کمک بلاعوض پرداخت شده است و ۲ واحد روستای دارای ۲ عضو معلول نیز هر واحد روستای مبلغ ۱۸ میلیون تومان و ۲ واحد مسکن زن سرپرست خانوار نیز هر واحد ۱۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

    محمدی با بیان اینکه نزدیک به ۵۰ خانوار مددجوی زیر پوشش بهزیستی این شهرستان فاقد مسکن هستند، گفت: قریب اکثر آن‌ها در واحدهای مسکونی آشنایان و اقوام ساکن هستند.

    وی در پایان، گفت: برای مسکن مهر مددجویان زیر پوشش نیز تاکنون ۲۰۰ میلیون تومان جذب شده است و ان‌شاءالله در مرحله دیگر قول دادند که ۱۵۰ تومان دیگر هم کمک شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *