×

کوله برها پیشمرگان قاچاق سازمان دهی شده و کلان

  • کد نوشته: 11735
  • ۱۳۹۵-۰۶-۰۹
  • 1159 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: نماینده مردم پاوه و اورامانات درمجلس،با بیان اینکه قاچاق کالا مخرب تولید ملی است،گفت:در برخورد با قاچاق کوله برها پیش مرگان قاچاقچیان سازمان دهی شده و کلان شده اند.

    کوله برها پیشمرگان قاچاق سازمان دهی شده و کلان
  • به گزارش آوای باینگان شهاب نادری درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با تاکید بر ضرورت برخورد با قاچاق کلان که از مبادی رسمی صورت می گیرد،گفت:متاسفانه مسئولان به جای برخورد قاطع با قاچاق کلان و سازمان دهی شده که اقتصاد کشور را فلج کرده؛خود را مشغول قلع و قمع کوله برها کرده اند.

    نماینده مردم پاوه و اورامانات درمجلس شورای اسلامی، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص برخورد با کالای قاچاق، تصریح کرد:گویا توصیه های رهبر معظم انقلاب در بحث مبارزه با قاچاق مسئولان را بر کوله برها متمرکزکرده که سهم عمده ای در رشد اقتصادی مناطق مرزی دارند.

    بسیاری از کوله برها برای امرار معاش روزانه جان و مال خود را به خطر می اندازند

    وی با تاکید بر اینکه درحال حاضر برخی به طور سازمان یافته به راحتی دست به واردات عمده از مبادی رسمی کشور می زنند، افزود: نیروی انتظامی در برخورد با کوله برها خلاف توصیه های اکید رهبر معظم انقلاب عمل نکند.

    این نماینده مردم در مجلس دهم،ادامه داد:بسیاری از کوله برها برای امرار معاش روزانه جان و مال خود را به خطر می اندازند از این رو برخورد نیروی انتظامی با آن ها،ضبط اموال و همچنین کشتن حیوانات باربر آن ها خلاف قاعده و قانون است.

    نادری با بیان اینکه بنده مخالف قاچاق و نابودی تولید ملی هستم،افزود:کوله برها در مناطق مرزی کشور راهی جز واردات برخی اقلام مصرفی آن هم در حد بسیار ناچیز برای امرار معاش خود ندارند.

    وی تاکید کرد:در مناطق صفر مرزی که کارخانه ای برای اشتغال جوانان وجود ندارد؛نباید با کوله برها که متحمل سختی های بسیاری می شوند،برخوردی درحد ضبط اموال و کشتن حیوانات باربر صورت بگیرد.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:سازوکار مشخصی باید برای قاچاق کلان در نظر گرفته شود؛ضمن اینکه حمایت های لازم از کوله برها جهت امرار معاش نیاز است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *