×

گردشگران فعلا پاوه را از ذهن خود حذف کنند/ عید فطر پذیرای گردشگران نیستیم

  • کد نوشته: 16755
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۰
  • 323 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار پاوه گفت: این شهرستان در تعطیلات عید فطر پذیرای گردشگران نیست.
    گردشگران فعلا پاوه را از ذهن خود حذف کنند/ عید فطر پذیرای گردشگران نیستیم
  • به گزارش آوای باینگان، پرویز ایده پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید فطر، اظهار کرد: گردشگر پذیر بودن پاوه باعث شده تا معمولا در روزهای تعطیل پذیرای حجم زیادی از گردشگران باشد، اما در شرایط کرونایی کنونی برای تعطیلات پیش رو هیچگونه پذیرش گردشگری نداریم.

    وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه یکی از دلایل اصلی آلودگی شهرستان پاوه به لحاظ شیوع بیماری کرونا، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط گردشگران است، بنابراین برای تعطیلات عید فطر پذیرش گردشگران را نخواهیم داشت.

    فرماندار پاوه از اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از ورود گردشگران به این شهرستان در تعطیلات پیش رو خبر داد و گفت: در ورودی پاوه گیت هایی را مستقر کرده ایم تا مانع از ورود ماشین های غیربومی به شهرستان شوند و از سوی دیگر پلیس راهور هم روی این خودروها اعمال قانون خواهد کرد.

    وی افزود: همچنین در این مدت تمام مراکز و اماکن گردشگری شهرستان هم تعطیل خواهد بود و خدماتی به گردشگران ارائه نخواهند داد.

    ایده پور اضافه کرد: از همه مردم هم می خواهیم به خاطر حفظ سلامتی خود و دیگران و نیز خستگی کادر درمان تا بهتر شدن وضعیت استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، پاوه را از ذهن خود حذف کنند و برای سفر به این شهرستان برنامه ریزی نکنند.

    وی به وضعیت نارنجی کرونایی شهرستان پاوه هم اشاره کرد و گفت: در وضعیت شکننده ای قرار داریم و درصورتی که پروتکل ها رعایت نشود ممکن است بزودی دوباره تغییر رنگ کرونایی شهرستان را داشته باشیم.

    فرماندار پاوه اعلام کرد: از زمانی که این بیماری شیوع پیدا کرده تاکنون به واسطه برخی محدودیت ها معیشت و زندگی مردم با سختی های زیادی مواجه شده و انتظار داریم که همه همراهی کنند تا با عبور از این بحران شرایط بیش از این برای آنها سخت تر نشود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *