×

گردشگری به رونق فروش محصولات ارگانیک در باینگان کمک کرده‌است

  • کد نوشته: 19970
  • ۱۴۰۱-۰۱-۰۶
  • 324 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیرعامل شرکت تعاونی نیک اندیشان باینگان گفت: توسعه گردشگری در منطقه اورامانات به رونق فروش محصولات کشاورزی ارگانیک در بخش باینگان و بهبود اقتصاد منطقه کمک کرده‌است.
    گردشگری به رونق فروش محصولات ارگانیک در باینگان کمک کرده‌است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار کردپرس؛ غفور رستم زاده از فعالان حوزه گردشگری در این گفتگو عنوان کرد: باینگان یک منطقه بسیار دیدنی و گردشگرپذیر است و هر ساله و به ویژه در ایام نوروز، مسافران بسیاری از اینجا دیدن می‌کنند.

    وی افزود: محصولات کشاورزی تولیدی این منطقه اغلب ارگانیک هستند که در سال‌های گذشته به شکل فله‌ای و نه چندان مناسب به گردشگران عرضه می شد.

    مدیرعامل شرکت تعاونی نیک اندیشان باینگان ادامه داد: با توجه به این ظرفیت‌ها، به دنبال راه‌اندازی یک شرکت تعاونی برای عرضه این محصولات مناسب افتادیم.

    وی افزود: حدود ۵ سال است که فعالیت‌های خود را در زمینه عرضه محصولات ارگانیک با برند تجاری “چاوگ” آغاز کرده‌ایم و محصولات معروف منطقه مانند مغز پسته کوهی، عسل، گردو، رب انار، توت، روغن حیوانی و … را در بسته بندی‌های مناسب و شکیل به گردشگران عرضه می کنیم.

    رستم زاده از برنامه‌ریزی برای صادرات این محصولات ارگانیک خبر داد و گفت: به منظور معرفی بهتر محصولات برند “چاوگ” در سطح دنیا و همچنین فروش بیشتر، یک فروشگاه اینترنتی به نام مینی مارکت را طراحی و راه اندازی کرده‌ایم.

    منبع: کردپرس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *