×

علی احمدپور
گیلانغرب و پاوه دوستی و برادری دیرینه دارند

  • کد نوشته: 18174
  • ۱۴۰۰-۰۷-۱۰
  • 527 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: علی احمدپور مدیرمسئول پایگاه خبری نوای گیلانغرب به بهانه حواشی دیدار دو تیم فوتبال نوجوانان گیلانغرب و پاوه با دیدگاهی قابل تقدیر مطلبی را به نگارش درآورده است که در ادامه می خوانید.
    گیلانغرب و پاوه دوستی و برادری دیرینه دارند
  • پایگاه خبری آوای باینگان – بازی حاشیه ساز اخیر تیم نوجوانان گیلانغرب مقابل تیم نوجوانان پاوه بدلیل هجوم چند تماشاگرنما به داخل زمین منجر به درگیری وضرب و شتم تعدادی از بازیکنان گیلانغربی شد.

    کلیپی از این حوادث تلخ در فضای مجازی کشور منتشر شده که واکنش هایی به همراه داشت. متاسفانه این رفتار نامناسب چند تماشاگر حسابشان از مردم با اصالت پاوه جداست.

    افرادی سودجو از این موقعیت سو استفاده کردند و با اظهار نظرهای تحریک کننده در فضای مجازی با قصد خدشه دارکردن وحدت و برادری و رابطه دیرینه مردمان این دوخطه وارد عمل شده این درحالی است که مشابه چنین حوادثی در میادین ورزشی بارها اتفاق می افتد و امری طبیعی در ورزش است و هیچگاه چنیین حرکتی نمی تواند خللی در وحدت و دوستی دیرینه مردمان گیلانغرب و پاوه که  اشتراکات فرهنگی خاصی نیز با هم  دارند؛ بوجود آورد.

    آنچه که در بازی دو تیم پس از پایان بازی اتفاق افتاده تاثیری بر دیدگاه مردم دو شهرستان نسبت به هم ندارد و تنها به یک گلایه از مسئولین برگزاری و افرادی که از جایگاه تماشاگران به زمین بازی رفتند؛ داریم.

    ما مردم شهرستان گیلانغرب همواره مردم شهرستان پاوه را سختکوش، با فرهنگ و میهمان نواز دانسته و میدانیم همانگونه که ما از بازی خوب وریا غفوری، بختیار رحمانی، کاوه رضایی و مهدیخانی بدون توجه به شهرستان تولد آنها بعنوان یک کُرد و ایرانی لذت برده و پیگیر می شویم یعنی همه ما همدل و یکرنگیم و از افراشته شدن پرچم مقدس کشورمان به واسطه فرزندان این خطه در میادین جهانی اشک شوق در چشمانمان حلقه می زند.

    بدون تردید در میادین کشوری و جهانی ورزشکاران دیگر شهرستان های استان به مانند ورزشکاران همشهری ما هستند و از شنیدن خبر پیروزی آنها به خود افتخار می کنیم.

    همانگونه که در دوران دفاع مقدس تمام مردم ایران اسلامی دست در دست هم مردانه در مقابل دشمنان ایستادیم و جهان را مات و مبهوت از همدلی و استقامت و اتحادمان کردیم امروز در عرصه های اجتماعی و ورزشی نیاز به همدلی و برادری داریم تا مبادا کدورتی هرچند جزئی در دل هموطنی ایجاد شود چرا که ایران ما قلب تپنده زمین و مردمانش بهترین مردمان زمین اند./

    علی احمدپور

    منبع: کردپرس

    نویسنده: علی احمدپور
    منبع: کردپرس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *