×

یک‌هزار و ۷۵۶ نفر داوطلب کنکور در پاوه با هم رقابت می‌کنند

  • کد نوشته: 17128
  • ۱۴۰۰-۰۴-۰۶
  • 1019 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر آموزش و پرورش پاوه، از رقابت بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ نفر داوطلب در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ خبر داد.
    یک‌هزار و ۷۵۶ نفر داوطلب کنکور در پاوه با هم رقابت می‌کنند
  • به گزارش آوای باینگان، سعدی فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در کنکور امسال به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۱۷ حوزه امتحانی و نزدیک به ۴۵۰ نفر از عوامل اجرایی آمادگی لازم را جهت برگزاری و رقابت سالم کنکور سراسری امسال را برعهده دارند.

    وی افزود: در کنکور امسال ۵۳ درصد دواطلبان را خانم‌ها و ۴۷ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

    مدیر آموزش و پرورش پاوه ادامه داد: تعداد داوطلبان خانم ۹۴۴ و آقایان ۸۱۲ و در مجموع یک‌هزار و ۷۵۶ نفر در پنج گروه آزمایشی هنر، ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان خارجه در مدت چهار روز با هم به رقابت می‌پردازند.

    وی در پایان ضمن تشکر از مسؤولان جهت مقدمات برگزاری کنکور و همکاری اولیا،گفت: داوطلبان گرامی ضمن پرینت کارت ورود به جلسه به موقع در حوزه امتحانی حضور پیدا کرده و حتما از ماسک استفاده کنند، همچنبن به داوطلبان توصیه می‌شود که از آوردن وسایل اضافه مانند تلفن همراه، کیف‌دستی و… جدا خودداری نمایند.

    گفتنی است، آزمون سراسری پایان هفته جاری یعنی روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و شنبه هفته آینده ( ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ تیر) برگزار خواهد شد و داوطلبان می‌توانند از امروز یک‌شنبه، ۶ تیر برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

    منبع: فارس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *