×

۱۳ روستای شهرستان جوانرود به صورت سیار آبرسانی می شوند

  • کد نوشته: 20696
  • ۱۵,تیر ۱۴۰۱
  • 186 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود گفت: ۱۳ روستای این شهرستان با جمعیتی بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ نفر به صورت سیار آبرسانی می شوند.
    ۱۳ روستای شهرستان جوانرود به صورت سیار آبرسانی می شوند
  • به گزارش آوای باینگان، «غفار صالحی» در گفت و گو با ایرنا به تشریح عملکرد امور آبفا شهرستان جوانرود در خرداد ماه ۱۴۰۱ پرداخت و افزود: این امور در راستای دستیابی به اهداف شرکت آبفا استان و تامین آب شرب سالم و بهداشتی، علاوه بر نظارت و بازدید مستمر از تاسیسات آبرسانی شهرستان، انجام آزمایشات فیزیکی و شیمیایی به صورت روزانه را در دستور کار خود دارد.

    وی اظهارداشت: با توجه به این موضوع که کیفیت آب شرب جزو خط قرمزهای شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه است، کارشناسان این امور با انجام آزمایشات لازم از جمله ۲ مورد آزمایش شیمیایی، ۹۵ مورد آزمایش میکروبی و ۲ هزار ۱۵۰ مورد کلرسنجی در خرداد ماه سال جاری بر سلامت آب شرب شهرستان صحه گذاشتند.

    مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود از آبرسانی سیار به ۱۳ روستای این شهرستان با جمعیتی بیش از ۲ هزار نفر خبر داد و گفت: در پی خشکسالی ۲ سال اخیر منابع تامین آب شرب این روستاها خشک شده و یا با کاهش شدید سطح آبدهی مواجه شدند.

    مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود به شست و شوی هزار و ۳۴۴ متر شبکه جمع آوری فاضلاب در خردادماه سال‌ جاری اشاره کرد و افزود: مرئی سازی و همسطح سازی ۱۲ مورد دریچه فاضلاب، لایروبی ۵۲ باب منهول و رفع ۱۳۲ مورد حادثه از دیگر اقدامات آبفای این شهرستان است.

    وی یادآور شد: با توجه به تداوم خشکسالی و اثرات آن بر منابع تامین آب شهرستان، از مشترکان گرامی در شهر و روستاها درخواست دارد نسبت به صرفه جویی در مصرف آب اهتمام جدی داشته و از مصارف غیرضروری پرهیز کنند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *