×

۱۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به ایثارگران پاوه پرداخت شد

  • کد نوشته: 17647
  • ۱۴۰۰-۰۶-۰۵
  • 846 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پاوه گفت: برای اشتغال ۴۷ متقاضی شاهد و ایثارگر این شهرستان ۱۷ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی در سال گذشته پرداخت شده است.
    ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به ایثارگران پاوه پرداخت شد
  • به گزارش آوای باینگان، فرهاد تاوسه روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲ میلیارد ریال تسهیلات روستایی و عشایری و مشاغل خانگی نیز به هفت متقاضی جامعه هدف این نهاد پرداخت شده است.

    وی با بیان اینکه در این مدت ۲۰ نفر از جامعه هدف با شرکت در آزمون در دستگاه‌ها و نهادهای دولتی جذب شدند، ادامه داد: ۴۳ نفر نیز برای دریافت جواز و خود اشتغالی به نهادهای متولی معرفی شده‌اند.

    رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پاوه اضافه کرد: در یک سال گذشته یک یک هزار و ۲۴۶ مورد با خانواده‌های شاهد و ایثارگر این شهرستان دیدار و از آنها دلجویی شده است.

    تاوسه اظهار داشت: از مجموعه مزارهای شهدای شهر پاوه فقط شش مزار به ساماندهی نیاز داشت که با تخصیص اعتبارات این مزار ها نیز ساماندهی شدند.

    وی افزود: پرداخت ۲۰۰ فقره وام قرض الحسنه به میزان ۵۵ میلیارد ریال، ۱۵ فقره وام مسکن و اهدای یک میلیارد و سیصد میلیون ریال هدایا به جانبازان و فرزندان بیکار شهدا از دیگر اقدامات این اداره در یکسال گذشته بوده است.

    شهرستان پاوه با ۶۴۰ شهید، ٨۷۵ جانباز و ۲۷ آزاده سرافراز را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *