×

۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل استخر آموزش و پرورش روانسر اختصاص یافت

  • کد نوشته: 18757
  • ۱۴۰۰-۰۸-۲۶
  • 538 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: برای تسریع در تکمیل استخر سرپوشیده آموزش و پرورش روانسر که در حال حاضر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ۲۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.
    ۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل استخر آموزش و پرورش روانسر اختصاص یافت
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار ایرنا، مرزبان نظری روز چهارشنبه در نشست با مجمع خیرین مدرسه ساز روانسر با بیان اینکه روانسر دومین شهرستانی است که به صورت جدی در مسیر مدرسه سازی گام برداشته است، افزود: ساخت مدرسه ۹ کلاسه شهرک ویس القرن در دستور کار قرار گرفته و هفته آینده نقشه برداری آن انجام می‌شود.

    وی از اختصاص اعتبارات لازم برای ساخت مدرسه در روستاهای گیج، شوربلاغ و مامنان سفلی توسط بنیاد برکت خبر داد و اظهار کرد: در راستای عدالت آموزشی، مدرسه روستای دولت آباد از ۲ کلاسه به سه کلاسه توسعه پیدا می‌کند.

    مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه اضافه کرد: برای تمام مدارس روستایی بدون گازکشی، سیستم گرمایش رادیاتور برقی نصب می‌شود و برای مدارس مستقر در کانکس نیز در صورت تأمین برق توسط آموزش و پرورش شهرستان، سیستم گرمایش رادیاتور برقی نصب خواهد شد.

    مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر نیز در این نشست گفت: فضاهای آموزشی شهرستان با مشکلات عدیده ای از جمله سیستم گرمایشی، گازکشی مدارس و تجهیزات کلاسی مواجه است و برای رفع این مشکلات، خواستار همکاری همه دستگاه ها و خیرین نیکوکار هستیم.

    کامران حسین زاده افزود: دانش آموزان ۲۶ روستای روانسر در کانکس تجصیل می‌کنند و سازه ساختمانی هفت مدرسه روستایی نیز سنگی است که قدمت بسیار بالایی دارند و باید تخریب و بازسازی شوند.

    وی تکمیل مدرسه ۶ کلاسه شهر شاهو با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد را ضروری خواند و یادآور شد: شهرک ویس القرن روانسر نیز با ۳۰۰ دانش آموز فاقد فضای آموزشی است و ساخت فضای آموزشی در این شهرک بسیار مهم و ضروری است که مورد توجه سازمان نوسازی قرار گرفته است.

    رحیم کرمی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان روانسر نیز با بیان اینکه رفع موانع حقوقی بر سر راه مدرسه سازی بسیار مهم و حیاتی است، گفت: با توجه به ترکیب جمعیتی روانسر، اولویت مدرسه سازی با مدارس روستایی است.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *