×

۴۳۳ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۷۰ پروژه در روانسر تصویب شد

  • کد نوشته: 21562
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۲
  • 153 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار شهرستان روانسر با اعلام اینکه ۴۳۳ میلیارد ریال اعتبار از منابع مختلف برای اجرای ۷۰ پروژه در بخش‌های مختلف تصویب شده است، گفت: موافقت‌نامه این پروژه‌ها نیز مبادله شده و مدیران باید پروژه‌ها را عملیاتی کنند.
    ۴۳۳ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۷۰ پروژه در روانسر تصویب شد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا؛ «سعدی مصطفی‌زاده» روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان روانسر اضافه کرد: حدود ۱۱ میلیارد ریال نیز برای اجرای چهار پروژه در روستاهای فاقد دهیاری و سه پروژه امور عشایری در نظر گرفته شده که عملیات اجرایی بخشی از این پروژه ها آغاز شده است.

    فرماندار روانسر در ادامه افزود: از محل اعتبارات سفر هیات دولت به استان نیز ۷۰۰ میلیارد ریال برای تسریع در ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی و ۱۶۰ میلیارد ریال نیز برای تکمیل تصفیه خانه فاضلاب روانسر به عنوان ۲ پروژه مهم و حیاتی در نظر گرفته شده است.

    مصطفی‌زاده در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه جهاد تبیین به عنوان یک مکتب، رسالت اصلی مدیران و یک وظیفه ملی است، گفت: در این برهه حساس همه ما نسبت به روشن شدن وقایع، اغتشاشات و اعتراض‌های اخیر مسوول هستیم.

    وی افزود: در جمهوری اسلامی باب اعتراض همیشه باز بوده و در ۱۰ سال اخیر شاهد اعتراضات اقتصادی و صنفی بوده ایم اما اعتراض با اغتشاش متفاوت است.

    فرماندار روانسر با بیان اینکه باید دانش و بینش ما نسبت به مسائل روز کشور بیشتر باشد تصریح کرد: مدیران ادارات نباید دچار روزمرگی شوند و باید با علم و آگاهی نسبت به مسائل روز کشور روشنگری بیشتری داشته باشند تا زمینه سواستفاده دشمن فراهم نشود.

    مصطفی‌زاده ادامه داد: اغتشاشات اخیر در کشور نشان می دهد یک جنگ شناختی بر علیه جمهوری اسلامی راه اندازی شده است که فکر و فرهنگ ما و جوانان و دانش آموزان را مورد هدف قرار داده اند و از احساسات آنها سواستفاده می کنند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *