×

۵۰۰ میلیارد ریال برای آسفالت و بهسازی جاده‌های ثلاث‌باباجانی هزینه می‌شود

  • کد نوشته: 20718
  • ۲۰,تیر ۱۴۰۱
  • 292 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ثلاث‌باباجانی گفت: برای آسفالت و بهسازی ۳۰ کیلومتر از جاده‌های این شهرستان امسال ۵۰۰ میلیارد از اعتبارات ملی و استانی هزینه می‌شود.
    ۵۰۰ میلیارد ریال برای آسفالت و بهسازی جاده‌های ثلاث‌باباجانی هزینه می‌شود
  • به گزارش آوای باینگان، «حسن سهرابی» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: عملیات آسفالت ۱۰ کیلومتر از مسیر “تازه آباد” به “ازگله” و پنج کیلومتر از  مسیر سه راهی “میرآباد” به سمت میر آباد در حال اجرا است.

    وی با بیان اینکه طول مسیر تازه آباد به “شیخ صله “۴۳ کیلومتر است که با توجه به ضرورت اجرای پروژه، بهسازی ۱۰ کیلومتر آن در سال گذشته انجام شده ادامه داد: در روزهای گذشته بهسازی وآسفالت چهار کیلومتر دیگر از این مسیر انجام شده است.

    مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ثلاث باباجانی اظهار داشت: محور تازه آباد به شیخ صله از محورهای ترانزیتی استان کرمانشاه است و روزانه شاهد تردد بیش از ۲۰۰ کامیون و تریلر در این محور به سمت بازارچه مرزی شیخ صله هستیم.

    سهرابی افزود: همچنین بهسازی و آسفالت ۵ کیلومتر مسیر “حشمر”- “دنگی” در حال انجام و چهار کیلومتر مسیر” قوله رش” –  “چم لمه” ، ۱/۲ کیلومتر راه روستایی ” بانگارعلیا ” و یک  کیلومتر راه روستایی “ظلمه سور ” در دستور کار است.

    وی همچنین از احداث پل روستای ” حرمیان”  با دهانه ۳۰ متر خبر داد.

    طول راه های شهرستان ثلاث باباجانی ۶۳۴ کیلومتر است.

    منبع: ایرنا
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *