×

۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در روانسر معدوم شد

  • کد نوشته: 16512
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۱
  • 362 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی در روانسر کشف و معدوم شد.
    ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در روانسر معدوم شد
  • به گزارش آوای باینگان، سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر نیز از کشف ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی و خوراکی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان و معدوم سازی آن خبر داد.

    محی الدین امینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت روانسر از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۳۹ مورد بازرسی را در مراکز تهیه و توزیع موادغذایی، اماکن عمومی، و غذاخوری ها انجام داده که ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی و خوراکی فاسد و تاریخ مصرف گذشته از این مراکز کشف و ضبط شده است.

    وی ادامه داد: انواع لبنیات، سس، آبمیوه و نوشیدنی، شیرینی، روغن، خشکبار و فرآورده های گوشتی در این بازرسی ها کشف و ضبط شد.

    سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر اضافه کرد: در این بازرسی ها ۲۳۱ اخطار صادر و هفت واحد نیز به دلیل تخلفات بهداشتی تعطیل و پلمب شدند.

    امینی یادآور شد: رسالت اصلی مرکز بهداشت تامین، حفظ و ارتقا شاخص های سطح سلامت است و این موضوع یکی از مهمترین فعایت های مستمر و روزانه این مرکز است.

    وی گفت: همکاران مرکز بهداشت بازرسی های خود را انجام خواهند دادند و همشهریان روانسری نیز می توانند گزارش های خود را از طریق ستاد فوریت های سلامت به شماره ۱۴۹۰ به صورت شبانه روزی و یا با واحد سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان روانسر به شماره ۴۶۵۲۷۳۷۶ در میان بگذارند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *